سایر

تعداد زیادی از نمایندگان مردم در خانه ملت مطرح کردند؛

نعمت زاده، توان احیای صنعت نیمه جان و تحریم شده کشور را دارد

نعمت زاده، توان احیای صنعت نیمه جان و تحریم شده کشور را دارد
پایگاه خبری معدن نیوز - پدر صنعت و پتروشیمی کشور می تواند صنعت تحریم شده و نیمه جان کشور را متحول کند.
  بزرگنمايي:

پایگاه خبری معدن نیوز - پدر صنعت و پتروشیمی کشور می تواند صنعت تحریم شده و نیمه جان کشور را متحول کند.
به گزارش معدن نیوز در حالیکه از امروز مجلس شورای اسلامی صلاحیت وزرای پیشنهادی دولت تدبیر و امید را آغاز کرده است، در گزارشی نظر تعداد زیادی از نمایندگان مردم در خانه ملت برای حضور محمدرضا نعمت زاده در راس وزارت صنعت، معدن و تجارت را جویا شدیم که خواندن و آگاه شدن این اظهارات خالی از لطف نیست.

رئیس کمیسیون صنایع و معادن مجلس:
احیای صنعت فرسوده بر عهده نعمت زاده است
رضا رحمانی رئیس کمیسیون صنایع و معادن مجلس شورای اسلامی، در خصوص وزیر پیشنهادی صنعت، معدن و تجارت می گوید: "نعمت زاده" توانایی تحول در صنعت کشور را دارد و در این مقطع کلیدی، صنعت کشور نیازمند تجربه و مدیریت وی است.
به گفته وی، عبور از تحریم و احیای صنعت تحریم شده و نیمه جان کشور به عهده پدر صنعت و پتروشیمی کشور است و با سابقه درخشانی که از مهندس نعمت زاده داریم به طور قطع بخش صنعت و معدن کشور را متحول خواهد کرد.

رئیس کمیسیون اقتصادی خانه ملت:
نعمت زاده، دارای تجربیات ارزشمندی است
ارسلان فتحی پور رئیس کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی، کابینه دکتر حسن روحانی را مملو از افراد توانمند می داند و در خصوص محمدرضا نعمت زاده بیان می کند: وزیر پیشنهادی صنعت، معدن و تجارت دارای تجربیات ارزشمندی است که نمایندگان در انتخاب و رای به وی نباید این موضوع را فراموش کنند.

نایب رئیس کمیسیون انرژی مجلس:
نعمت زاده، از وزرای صنعت و قدیمی کشور‌ است
همچنین علی‌ مروی نماینده مردم نیشابور در خانه ملت، در خصوص وزیر پیشنهادی صنعت، معدن و تجارت بیان می کند: "محمدرضا نعمت زاده" از وزرای صنعت و قدیمی‌ کشور است و می تواند در این حوزه، از تجارب گذشته خود استفاده کند.
وی ادامه می دهد: "نعمت زاده" به طور کلی فرد مناسبی برای صنعت و معدن کشور است و به طور حتم رأی خوبی‌ خواهد داشت.

نماینده مردم شازند در خانه ملت:
سوابق کاری و مدیریتی «نعمت زاده» قابل تحسین است
قاسم عزیزی عضو کمیسیون برنامه و بودجه و محاسبات خانه ملت، نیز در این خصوص می گوید: مهندس نعمت زاده دارای تجربه خوبی‌ در صنعت بوده و سوابق وی در این حوزه قابل تحسین و اتکا است.
وی با تاکید بر اینکه به راحتی و بدون دلیل محکم نمی توان از وزیر پیشنهادی صنعت، معدن و تجارت انتقاد نابه جا در حوزه فعالیتش کرد، اظهار امیدواری می کند که همکارانم در خانه ملت با رأی خوبی‌ وی را راهی‌ وزارت خانه کنند.

عضو کمیسیون کشاورزی، آب و منابع طبیعی مجلس:
تخصص موجب موفقیت «نعمت زاده» در جلب اعتماد نمایندگان است
محمد باقر شریعتی نماینده مردم بهبهان در مجلس شورای اسلامی، درباره محمدرضا نعمت زاده بیان می کند: با نگاه تخصصی در حوزه صنعت و معدن، می توان گفت که نامبرده از وزرای با تجربه معرفی شده از سوی دکتر روحانی است.
وی اظهار می دارد: تخصص مهندس نعمت زاده موجب موفقیت وی ابتدا در کسب رای حداکثری نمایندگان مردم در خانه ملت و سپس در حوزه کاری آینده وی در وزارت صنعت، معدن و تجارت خواهد شد.
شریعتی متذکر می شود: «نعمت زاده» به لحاظ کاری مناسب است و باید گفت که در وزارتخانه صنعت، معدن و تجارت از افراد با تجربه استفاده می کند.

نماینده مردم رزن در خانه ملت:
نگاهمان به «نعمت زاده» مثبت است
بنابر این گزارش، عطاءا... سلطانی عضو کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس شورای اسلامی، اظهار می دارد: نگاهمان به محمدرضا نعمت زاده برای تصدی وزارت صنعت، معدن و تجارت مثبت است.
به گفته وی، مهندس نعمت زاده به دلیل سابقه درخشان فعالیتش می تواند از کار و تجربیات گذشته اش بهترین بهره را برای توسعه صنعتی کشور ببرد.

عضو کمیسیون اقتصادی مجلس:
«نعمت زاده» شناسنامه صنعت کشور است

ایرج ندیمی نماینده مردم لاهیجان وسیاهکل در خانه ملت، در خصوص وزیر پیشنهادی صنعت، معدن و تجارت، متذکر می شود: «نعمت زاده» شناسنامه کشور است.
وی اظهار می دارد: مهندس نعمت زاده در حوزه صنعت و پتروشیمی، مسئولیت هایی داشته است، بنابراین می تواند در این حوزه وزیر کارآمد و مقبولی باشد.

این گزارش می افزاید: دکتر حسن روحانی رئیس جمهوری اسلامی ایران نیز پیرامون وزیر پیشنهادی صنعت، معدن و تجارت می گوید: آقای نعمت‌زاده نیازی به معرفی ندارد، تا شما اسم صنعت را ببرید نام نعمت‌زاده در کنار صنعت حضور پیدا می‌کند. وی از دولت شهید رجایی وزیر بوده و همواره چهره فعال در عرصه صنعت و پتروشیمی بوده است.
رئیس‌جمهوری با صحیح خواندن نظر کارشناسان که نعمت‌زاده را پدر صنعت و پتروشیمی معرفی کردند، اظهار می دارد: فعالیت‌ها و اقدامات وی در حوزه‌های صنعت و تجارت گواه این مطلب است، تمامی افراد در حوزه صنعت و معدن نعمت‌زاده را به عنوان وزیر معرفی کردند.
وی می افزاید: افرادی می‌گفتند سن نعمت‌زاده بالاست و عده‌ای نیز می‌گفتند قلب وی جوان است. اما باید بگویم در همین چند هفته نعمت‌زاده با شجاعت و فعالانه بسیاری از مشکلات موجود را برطرف کرد.
دکتر روحانی با بیان این موضوع که نعمت‌زاده باید صنعت و معدن را از سایه تجارت بیرون بیاورد، خاطرنشان می کند: این موضوع بدین خاطر است که کشور در کوتاه مدت نیاز به تجارت و در بلند مدت نیاز به صنعت و معدن دارد.


   shortlink:  
شرکت فولاد مبارکه
شرکت فولاد هرمزگان
علی بابا
فولاد خوزستان
شرکت فولاد غدیر نی ریز
شرکت سنگ آهن مرکزی ایران
شرکت گهرزمین
فولاد سنگان
آلومینای ایران جاجرم
شرکت صبافولاد