صنعت

شورای مرکزی خانه های صنعت، معدن و تجارت کشور مطالبات صنعتگران را پیگیری می کند

شورای مرکزی خانه های صنعت، معدن و تجارت کشور مطالبات صنعتگران را پیگیری می کند
پایگاه خبری معدن نیوز-رییس هیات رییسه شورای مرکزی خانه های صنعت، معدن و تجارت ایران گفت: شورای مرکزی خانه های صنعت، معدن و تجارت کشور به عنوان نمایندگان خانه های صنعت، معدن و تجارت استان ها هدف خدمت به جامعه صنعت و معدن و رشد و توسعه اقتصاد ملی را دنبال می کند.
  بزرگنمايي:

پایگاه خبری معدن نیوز-رییس هیات رییسه شورای مرکزی خانه های صنعت، معدن و تجارت ایران گفت: شورای مرکزی خانه های صنعت، معدن و تجارت کشور به عنوان نمایندگان خانه های صنعت، معدن و تجارت استان ها هدف خدمت به جامعه صنعت و معدن و رشد و توسعه اقتصاد ملی را دنبال می کند.
به گزارش معدن نیوز از روابط عمومی شورای مرکزی خانه های صنعت، معدن و تجارت سراسر کشور؛ سیدعبدالوهاب سهل آبادی در نشست خبری اعضای هیات رییسه شورای مرکزی خانه های صنعت، معدن و تجارت کشور  با بیان اینکه در جلسه پیشین شورای مرکزی موقت خانه های صنعت، معدن و تجارت سراسر کشور، بازنگری در ساختار خانه صنعت، معدن و تجارت ایران و تدوین اساسنامه جدید در دستور کار قرار گرفت، اظهار کرد: در پی این تصمیم مجمع عمومی با حضور نماینده وزیر تشکیل و اساسنامه جدید تصویب شد و اعضای هیات رییسه انتخاب شدند.
وی با اشاره به اینکه موسسه خانه صنعت، معدن و تجارت ایران از این پس دیگر نماینده خانه‌های صنعت، معدن و تجارت استانی نیست، گفت: شورای مرکزی خانه‌های صنعت، معدن و تجارت کشور نماینده خانه‌های استانی بوده و براساس انتخاباتی که 24 خانه استانی در آن حضور داشتند تشکیل شده است و از طرف آنها با دولت تعامل خواهد داشت.
رییس هیات رییسه شورای مرکزی خانه های صنعت، معدن و تجارت ایران تصریح کرد: خانه صنعت، معدن و تجارت ایران فقط یک موسسه خصوصی است که با سرمایه اولیه یک میلیون و صد هزار تومان تشکیل شد و 11 نفر سهامدار آن بودند.
در ادامه رییس خانه صنعت، معدن و تجارت استان اردبیل با اشاره به اینکه در 12 سال گذشته هیچ انتخاباتی در هیات مدیره خانه صنعت، معدن و تجارت ایران برگزار نشد، گفت: این موسسه عملکرد ضعیفی داشته، نتوانسته مطالبات خانه های استانی را پیگیری کند و بنابراین نماینده بخش خصوصی نیست.
حسین پیرموذن با بیان اینکه هم افزایی در حوزه صنعت کشور مهمترین ضرورت تشکیل شورای مرکزی خانه های صنعت، معدن و تجارت کشور است، عنوان کرد: این خانه نماینده خانه های صنعت، معدن و تجارت سراسر کشور و تمامی صنعتگران و معدنکاران ایران است و حقوق مادی و معنوی آنها را پیگیری می کند.
رییس خانه صنعت، معدن و تجارت استان یزد نیز در این نشست بیان کرد: در سال های گذشته تعدادی از اعضای هیات مدیره خانه صنعت، معدن و تجارت ایران عضویت در خانه استانی خود را از دست داده اند و به همین دلیل نمی توانند در هیات مدیره خانه ایران حضور داشته باشند. محمدحسین فنایی ادامه داد: موسسه خانه صنعت، معدن و تجارت ایران تا تشکیل شورای مرکزی خانه‌های صنعت، معدن و تجارت کشور وظیفه انتقال داشت و با انجام انتخابات مردادماه دیگر نیازی به حضور آن نیست.
رییس خانه صنعت، معدن و تجارت استان تهران نیز در این نشست گفت: تجمیع فعالیت تولیدکنندگان در شورای مرکزی خانه های صنعت، معدن و تجارت کشور می تواند موجبات رشد و توسعه تولید و اقتصاد کشور را فراهم کند.  
سید محمد رضا مرتضوی با بیان اینکه این تشکل با حمایت خانه های صنعت، معدن و تجارت 24 استان کشور فعالیت خود را آغاز کرده ادامه داد: این شورا حمایت از واحدهای تولیدی و صنعتی تمام کشور را در دستور کار دارد.
معراج محرابی، رییس خانه صنعت، معدن و تجارت استان کرمانشاه نیز گفت: اعضای هیات رییسه شورای مرکزی خانه های صنعت، معدن و تجارت سراسر کشور با بر دوش گرفتن این رسالت قصد دارند در راه خدمت به  تولید و صنعت کشور گام بردارند.
حسین جهانگیری بازرس شورای مرکزی خانه های صنعت، معدن و تجارت ایران هم با بیان اینکه صنعتگران و معدنکاران سراسر کشور مطالباتی دارند که باید توسط یک نهاد صنعتی  و معدنی پیگیری شود، افزود: شورای یاد شده خواسته های این تولیدکنندگان را پیگیری می کند.



   shortlink:  
شرکت فولاد مبارکه
شرکت فولاد هرمزگان
علی بابا
فولاد خوزستان
شرکت فولاد غدیر نی ریز
شرکت سنگ آهن مرکزی ایران
شرکت گهرزمین
فولاد سنگان
آلومینای ایران جاجرم
شرکت صبافولاد