اکتشاف و ماشین آلات

از27 الی 30 بهمن ماه برگزار می شود:

سی و دومین گردهمایی و نخستین کنگره بین‌المللی تخصصی علوم زمین

سی و دومین گردهمایی و نخستین کنگره بین‌المللی تخصصی علوم زمین
پایگاه خبری معدن نیوز- سی و دومین گردهمایی و نخستین کنگره بین‌المللی تخصصی علوم‌زمین از تاریخ ۲۷ الی ۳۰ بهمن ماه توسط سازمان زمین‌شناسی و اکتشافات‌معدنی برگزار می شود.
  بزرگنمايي:

پایگاه خبری معدن نیوز- سی و دومین گردهمایی و نخستین کنگره بین‌المللی تخصصی علوم‌زمین از تاریخ 27 الی 30 بهمن ماه توسط سازمان زمین‌شناسی و اکتشافات‌معدنی برگزار می شود.
به گزارش معدن نیوز از سازمان زمین‌شناسی و اکتشافات‌معدنی کشور؛ این گردهمایی با رویکردی گسترده و به منظور فراهم آوردن زمینه مناسب جهت ارائه آخرین دستاوردهای علمی و پژوهشی در زمینه‌های مختلف علوم‌زمین برگزار می‌شود.
برپایه این گزارش ؛ سی ودومین گردهمایی و نخستین کنگره بین‌المللی تخصصی علوم زمین در قالب محورهای گوناگون و به منظور فراهم آوردن زمینه مناسب جهت ارائه آخرین دستاوردهای علمی و پژوهشی در این رشته برگزار می‌‌شود.
این گزارش می افزاید: نشست مذکور به صورت بین‌المللی و با حضور اندیشمندان و محققان عرصه علوم‌زمین از سرتاسر دنیا و به طور همزمان در تهران و 13 مرکز استانی برگزار می‌شود.
در پایان این گزارش آمده است: کارگاه‌های آموزشی نیز در خلال این نشست برگزار می‌شود که به مباحث مختلف زمین‌شناسی، اکتشاف، ژئومتیکس می‌ پردازد.



   shortlink:  
شرکت فولاد مبارکه
شرکت فولاد هرمزگان
علی بابا
فولاد خوزستان
شرکت فولاد غدیر نی ریز
شرکت سنگ آهن مرکزی ایران
شرکت گهرزمین
فولاد سنگان
آلومینای ایران جاجرم
شرکت صبافولاد