بورس کالا

در هفته منتهی به 23 آبان ماه رقم خورد:

رشد ۳۶ درصدی معاملات محصولات فولادی در بورس کالای ایران

رشد ۳۶ درصدی معاملات محصولات فولادی در بورس کالای ایران
پایگاه خبری معدن نیوز- در هفته منتهی به ۲۳ آبان ماه، حدود ۴۲۴ هزار تن انواع کالا به ارزش بیش از ۷ هزار و ۷۰۰ میلیارد ریال در بورس کالای ایران مورد معامله قرار گرفت و حجم و ارزش معاملات محصولات فولادی از رشد ۳۶ و ۴۱ درصدی در مقایسه با هفته ماقبل برخوردار شد.
  بزرگنمايي:

پایگاه خبری معدن نیوز- در هفته منتهی به 23 آبان ماه، حدود 424 هزار تن انواع کالا به ارزش بیش از 7 هزار و 700 میلیارد ریال در بورس کالای ایران مورد معامله قرار گرفت و حجم و ارزش معاملات محصولات فولادی از رشد 36 و 41 درصدی در مقایسه با هفته ماقبل برخوردار شد.
به گزارش معدن نیوز در تالار محصولات صنعتی و معدنی بالغ بر 282 هزار تن انواع کالا با ارزشی افزون بر 5 هزار میلیارد ریال داد و ستد شد. در این تالار  275 هزار تن انواع محصولات فولادی، 3520 تن انواع مس، 2340 تن انواع آلومینیوم، 140 تن کنسانتره مولیبدن و 300 تن کک مورد معامله قرار گرفت.
این گزارش حاکی است، تالار داخلی و صادراتی فرآورده های نفتی و پتروشیمی بورس کالای ایران در هفته ای که گذشت شاهد معامله بیش از 142 هزار تن انواع کالا با ارزشی حدود 2836 میلیارد ریال بود . در این تالار، حدود 36 هزار تن انواع قیر به ارزش بیش از 502 میلیارد ریال مورد دادوستد قرار گرفت.
شایان ذکر است، حدود 39 هزار تن انواع مواد پلیمری به ارزش بیش از 1420 میلیارد ریال به فروش رسید.
تالار فرآورده های نفتی و پتروشیمی بورس کالای ایران همچنین شاهد معامله بیش از 38 هزار تن انواع وکیوم باتوم، 12 هزار تن لوب کات، حدود 18 هزار تن انواع مواد شیمیایی و 150 تن انواع گاز بود.


   shortlink:  
شرکت فولاد مبارکه
شرکت فولاد هرمزگان
علی بابا
فولاد خوزستان
شرکت فولاد غدیر نی ریز
شرکت سنگ آهن مرکزی ایران
شرکت گهرزمین
فولاد سنگان
آلومینای ایران جاجرم
شرکت صبافولاد