صنعت

رییس شورای مرکزی خانه های صنعت، معدن و تجارت کشور:

حذف تحریم ها گشایشی بزرگ برای صنعت کشور است

حذف تحریم ها گشایشی بزرگ برای صنعت کشور است
پایگاه خبری معدن نیوز- رییس شورای مرکزی خانه های صنعت، معدن و تجارت کشور حذف تحریم ها را گشایشی بزرگ برای صنعت کشور دانست.
  بزرگنمايي:

پایگاه خبری معدن نیوز- رییس شورای مرکزی خانه های صنعت، معدن و تجارت کشور حذف تحریم ها را گشایشی بزرگ برای صنعت کشور دانست.
به گزارش معدن نیوز سیدعبدالوهاب سهل آبادی ضمن تبریک پیروزی بزرگ در ژنو به مقام معظم رهبری، ریاست جمهور و ملت شهیدپرور کشور، گفت: امیدواریم با کسب این موفقیت، توسعه روزافزون تولید و  صنعت کشور را شاهد باشیم.
وی عنوان کرد: با گزارشاتی که از سوی تیم مذاکره کننده ایران درباره باز شدن گره تحریم ها در مواردی مانند صنعت خودرو، پتروشیمی و ... می داد، به طور قطع صنایع پایین دستی این صنایع هم پویا می شود.
رییس شورای مرکزی خانه های صنعت، معدن و تجارت کشور با بیان اینکه بهبود روابط با جامعه بین الملل یکی از راه های پیشرفت صنعت کشور و افزایش صادرات است، اظهار کرد: امروز برای مدیران و صاحبان صنعت که در سخت ترین شرایط کار را تعطیل نکردند و جهادگونه در سنگر صنعت مقاومت کردند، روز خوب و بزرگی است.
سهل آبادی اضافه کرد: به طور قطع سرعت رشد تولید بیشتر خواهد شد و تولیدکنندگان که رسالت ایجاد اشتغال را بر عهده دارند، بدون دغدغه درباره مسایل بین المللی، در انجام این رسالت خود گام برخواهند داشت.
وی با بیان اینکه تحریم ها هم مانند 8سال دفاع مقدس تجربه های بسیاری برای کشور به دنبال داشت، خاطرنشان کرد: همانگونه که دولتمردان ایران با درایت و تدبیر، اقدام بسیار مهمی در عرصه بین المللی انجام دادند، ما تولیدکنندگان هم همراه با شرکای کاریمان که همان کارگران هستند، در زمینه تولید آنها را همراهی خواهیم کرد.


   shortlink:  
شرکت فولاد مبارکه
شرکت فولاد هرمزگان
علی بابا
فولاد خوزستان
شرکت فولاد غدیر نی ریز
شرکت سنگ آهن مرکزی ایران
شرکت گهرزمین
فولاد سنگان
آلومینای ایران جاجرم
شرکت صبافولاد