آلومینیوم و مس

در مجتمع مس سرچشمه برگزار شد

گردهمایی رزمندگان دفاع مقدس با حضور مدیر عامل مس

گردهمایی رزمندگان دفاع مقدس با حضور مدیر عامل مس
پایگاه خبری معدن نیوز-مدیرعامل شرکت ملی صنایع مس ایران در گردهمایی رزمندگان ۸ سال دفاع مقدس مجتمع مس سرچشمه که همزمان با روز بسیج در مجموعه فرهنگی، هنری آزادی شهر سرچشمه برگزار شد،حضور یافت.
  بزرگنمايي:

پایگاه خبری معدن نیوز-مدیرعامل شرکت ملی صنایع مس ایران در گردهمایی رزمندگان 8 سال دفاع مقدس مجتمع مس سرچشمه که همزمان با روز بسیج در مجموعه فرهنگی، هنری آزادی شهر سرچشمه برگزار شد،حضور یافت.
به گزارش معدن نیوز مرادعلیزاده در این گردهمایی اظهار داشت: نیت خیر رزمندگان عامل پایداریشان در 8 سال دفاع مقدس بود و پشت هر عملی اگر نیت خالص وجود داشته باشد موفقیت به همراه خواهد داشت.
وی افزود:نیت یک امر مهم‌ در زندگی بشریت تلقی می شود که فقط مختص جوامع مذهبی نبوده، بلکه متعلق به بشریت است که در هر کاری اثرگذاری قابل توجهی را دارد.
 مراد علیزاده تصریح کرد:کارکنانی که با نیت خدمت هر روز از خواب بر می خیزند و در محیط کار خود حضور می یابند بدون شک این افراد هم در محیط کاری و هم در تمام عرصه های مهم زندگی موفق خواهند بود.
وی ادامه داد: اگر افراد با قصد و نیت خدمت و کار در محیط کار خود حاضر شوند طبیعتا این نیت خالص هم در نحوه انجام کار و هم در رابطه کاری با دیگر همکاران مجموعه تاثیر خواهد داشت.
مدیرعامل شرکت ملی صنایع مس ایران، بازخوانی تجربیات با نیت اثرگذاری را منبع قدرت بسیار بزرگی برای توان و نیرو بخشیدن به افراد دانست و گفت: این منبع قدرت یک زمانی در جنگ برای دفع فساد به کار گرفته می‌شد و امروز در راستای توسعه کشور باید اثرگذار باشد.
وی افزود: شما بسیجیان می توانید در تک تک افراد اثر گذاشته و به محیط کارتان جان تازه ببخشید و حرکت تازه ای را رقم بزنید زیرا شما به عنوان رزمندگان دفاع مقدس بزرگترین قشر اثرگذار در جامعه محسوب شده و می توانید در خدمت صنعت مس و توسعه ی کشور باشید.
 مراد علیزاده خاطرنشان کرد: به واسطه نیت است که دریچه خدمت به دیگران بر روی افراد باز می شود و شما ایثارگران می توانید با اثرگذاری مثبت برروی  ذهن افراد، دریچه دنیای خدمت را در تک تک افراد شرکت ملی مس گسترش دهید.



   shortlink:  
شرکت فولاد مبارکه
شرکت فولاد هرمزگان
علی بابا
فولاد خوزستان
شرکت فولاد غدیر نی ریز
شرکت سنگ آهن مرکزی ایران
شرکت گهرزمین
فولاد سنگان
آلومینای ایران جاجرم
شرکت صبافولاد