طلا و نقره

تحلیل تکنیکال اف ایکس استریت:

احتمال افزایش قیمت طلا به ۱۲۹۰ دلار تا تعطیلات کریسمس

احتمال افزایش قیمت طلا به ۱۲۹۰ دلار تا تعطیلات کریسمس
پایگاه خبری معدن نیوز-موسسه تحقیقاتی اف ایکس استریت در تازه ترین تحلیل تکنیکال خود از احتمال افزایش قیمت طلا به بیش از ۱۲۹۰ دلار در هر اونس تا پیش از کریسمس خبر داد.
  بزرگنمايي:

پایگاه خبری معدن نیوز-موسسه تحقیقاتی اف ایکس استریت در تازه ترین تحلیل تکنیکال خود از احتمال افزایش قیمت طلا به بیش از 1290 دلار در هر اونس تا پیش از کریسمس خبر داد.
به گزارش معدن نیوز به نقل از پایگاه اینترنتی اف ایکس استریت؛ کارشناسان اقتصادی و تحلیلگران بر این باورند که اگر قیمت طلا بتواند تا پیش از تعطیلات کریسمس بالای 1250 دلار در هر اونس باقی بماند احتمال دستیابی به قیمت 1267 دلاری و سپس قیمت 1290 دلاری در کوتاه مدت وجود دارد.
بر اساس این گزارش قیمت جهانی طلا در دو روز اخیر بار دیگر به علت کاهش ارزش دلار در برابر یورو و رشد تقاضای فیزیکی با افزایش روبرو شده و به بیش از 1260 دلار رسیده است.
از سوی دیگر نیز این تحلیل تکنیکال نشان می دهد اگر قیمت طلا در کوتاه مدت سطح مقاومتی 1221 دلاری را بشکند احتمال کاهش قیمت این فلز زرد به کمتر از 1213 دلار وجود دارد.
قیمت طلا پس از رشد متوالی در 12 سال گذشته از ابتدای امسال تاکنون بیش از 25 درصد کاهش داشته و این مساله زیان و ضرر سنگینی را به بانک های مرکزی جهان و سرمایه گذاران بین المللی وارد کرده است.



   shortlink:  
شرکت فولاد مبارکه
شرکت فولاد هرمزگان
علی بابا
فولاد خوزستان
شرکت فولاد غدیر نی ریز
شرکت سنگ آهن مرکزی ایران
شرکت گهرزمین
فولاد سنگان
آلومینای ایران جاجرم
شرکت صبافولاد