اکتشاف و ماشین آلات

حضور بیش از ۱۰۰ کارشناس طراز اول در کنگره علوم زمین

حضور بیش از ۱۰۰ کارشناس طراز اول در کنگره علوم زمین
پایگاه خبری معدن نیوز-رئیس سازمان زمین شناسی و اکتشافات معدنی کشور از برگزاری سی و دومین کنگره بین المللی علوم زمین در تهران و ۱۲ مرکز منطقه ای از ۲۷ تا ۳۰ بهمن سال جاری خبرداد.
  بزرگنمايي:

پایگاه خبری معدن نیوز-رئیس سازمان زمین شناسی و اکتشافات معدنی کشور از برگزاری سی و دومین کنگره بین المللی علوم زمین در تهران و 12 مرکز منطقه ای از 27 تا 30 بهمن سال جاری خبرداد.
به گزارش معدن نیوز محمدتقی کره ای با اشاره به اینکه دولت یازدهم اعتقاد راسخ به اهمیت توسعه بخش معدن در کشور دارد، افزود: خانه معدن می‌تواند متولی اصلی بحث جذب سرمایه‌گذاری خارجی در کشور و یا حتی سرمایه‌گذاری شرکت‌های داخلی در خارج باشد و این مجموعه در این زمینه تصمیم‌گیری کند. وزیر صنعت، معدن و تجارت نیز دستور داده که خانه معدن پیگیر این موضوع باشد.
وی درباره کنگره علوم زمین گفت: برای برگزاری این کنگره 12 رویکرد اصلی مدنظر قرار گرفته که یکی از مهمترین رویکردهای آن جذب سرمایه گذاری خارجی است که خانه معدن متولی آن شده است.
او با اشاره به اینکه تاکنون بیش از 100 متخصص طراز اول جهان برای حضور در سی و دومین کنگره بین المللی علوم زمین در ایران اعلام آمادگی کرده اند، افزود: 11 سازمان زمین شناسی دنیا و 30 مرکز دانشگاهی از 15 کشور نیز در کنگره حضور خواهند داشت. ضمن اینکه شورای هم اندیشی علوم زمین نیز متشکل از دولت، بخش خصوصی، دانشگاهها و تشکلها و انجمنها نیز تشکیل شده است.

 



   shortlink:  
شرکت فولاد مبارکه
شرکت فولاد هرمزگان
علی بابا
فولاد خوزستان
شرکت فولاد غدیر نی ریز
شرکت سنگ آهن مرکزی ایران
شرکت گهرزمین
فولاد سنگان
آلومینای ایران جاجرم
شرکت صبافولاد