فولاد و آهن

رئیس جمهور فولاد سبزوار را افتتاح می کند

رئیس جمهور فولاد سبزوار را افتتاح می کند
پایگاه خبری معدن نیوز- نماینده مردم سبزوار در مجلس شورای اسلامی از سفر رئیس جمهور به این استان و افتتاح فولاد سبزوار خبر داد.
  بزرگنمايي:

به گزارش معدن نیوز، رمضانعلی سبحانی‌فر از افتتاح کارخانه فولاد سبزوار با حضور رئیس جمهور در بهمن ماه سال جاری خبر داد و گفت: این کارخانه با اعتباری حدود 500 میلیارد تومان به مرحله بهره‌برداری رسیده است و ظرفیت تولید سالانه 800 هزار تن فولاد را دارد.برای راه‌اندازی فاز دوم این کارخانه یک هزار و 200 میلیارد تومان اعتبار پیش‌بینی شده است.

اظهار داشت: بحث اقتصاد یکی از مهم‌ترین اهداف و توطئه‌های دشمنان نظام علیه ملت ایران اسلامی است و به دنبال نفوذ از مسیر اقتصاد به کشور ما هستند. ایجاد موجی از ناامیدی و ناکامی علیه دستاوردهای نظام جمهوری از دیگر توطئه‌های دشمنان است که مسئولان و مردم باید از اهداف دشمنان آگاه باشند.

نماینده مردم سبزوار در مجلس با اشاره به لزوم زنده کردن احساس امید میان مردم جامعه، بیان کرد: تمامی جریان‌های سیاسی باید از سیاه‌نمایی علیه خدمات و دستاوردهای نظام جمهوری اسلامی پرهیز کنند و احساس امیدواری در دل مردم زنده شود.تخریب، سیاه‌نمایی و کم‌رنگ جلوه دادن خدمات ضربه به اصل نظام جمهوری اسلامی است.

وی تصریح کرد: خوشبختانه طی چند سال اخیر خدمات عظیمی در نظام جمهوری اسلامی انجام‌شده است ولی برخی به دنبال کم‌رنگ جلوه دادن خدمات نظام هستند بنابراین مسئولان با آگاهی بخشی به جامعه باید مانع سوء استفاده دشمن شوند.

نماینده مردم سبزوار در مجلس یکی از مهم‌ترین خدمات دولت را احداث کارخانه اسیدسیتریک در شهرستان جوین دانست و گفت: این کارخانه به عنوان تنها تولیدکننده اسیدسیتریک در منطقه خاورمیانه ظرفیت تولیدی سالانه بیش از 20 هزار تن را دارد و محصولات این کارخانه به خارج از کشور صادر می‌شود.

سبحانی‌فر از احداث نیروگاه 546 مگاواتی سیکل ترکیبی در این شهرستان خبر داد و افزود: این پروژه از 12 سال گذشته بحث این نیروگاه در جریان بوده است و 270 میلیون یورو از محل صندوق به این پروژه اختصاص یافت.

وی با بیان اینکه ایجاد اشتغالزایی مستقیم برای 500 نفر پیش‌بینی شده است، ادامه داد: این پروژه جزو اولویت‌های 19 بود و با برگزاری نشست‌های متعدد به 10 رسیده است و به زودی با حضور وزیر نیرو عملیات اجرایی این پروژه در شهرستان سبزوار کلنگ‌زنی می‌شود.

نماینده مردم سبزوار در مجلس گفت: مجوز نیروگاه 30 مگاواتی خورشیدی با مشارکت اروپایی‌ها در شهرستان داورزن صادر شده است و مجوز یک نیروگاه خورشیدی 10 مگاواتی در داورزن صادر شد که به زودی احداث می‌شود.در بخش سلامت شهرستان سبزوار پس از مشهد در جایگاه دوم استان قرار دارد و احداث بیمارستان‌ها یکی از مهم‌ترین بخش‌های سلامت است.


   shortlink:  
شرکت فولاد مبارکه
شرکت فولاد هرمزگان
علی بابا
فولاد خوزستان
شرکت فولاد غدیر نی ریز
شرکت سنگ آهن مرکزی ایران
شرکت گهرزمین
فولاد سنگان
آلومینای ایران جاجرم
شرکت صبافولاد