اکتشاف و ماشین آلات

از 27 تا 30 بهمن ماه سال جاری برگزار می شود :

سی‌‌ودومین گردهمایی و نخستین کنگره بین‌المللی تخصصی علوم‌زمین

سی‌‌ودومین گردهمایی و نخستین کنگره بین‌المللی تخصصی علوم‌زمین
پایگاه خبری معدن نیوز-سی و دومین گردهمایی و نخستین کنگره بین‌المللی تخصصی علوم زمین ۲۷ الی ۳۰ بهمن ماه با شعار راهی به سوی حفظ صلح جهانی و ایجاد توسعه پایداربرگزار می شود.
  بزرگنمايي:

پایگاه خبری معدن نیوز-سی و دومین گردهمایی و نخستین کنگره بین‌المللی تخصصی علوم زمین 27 الی 30 بهمن ماه با شعار راهی به سوی حفظ صلح جهانی و ایجاد توسعه پایداربرگزار می شود.
به گزارش معدن نیوز از سازمان زمین شناسی این برنامه ها در قالب محورهای گوناگون و به منظور فراهم آوردن زمینه مناسب جهت ارایه آخرین دستاوردهای علمی و پژوهشی در این رشته برگزار می‌‌شود.
برپایه این گزارش ؛ نشست مذکور به صورت بین‌المللی و با حضور اندیشمندان و محققان عرصه علوم‌زمین از سراسر دنیا و به طور همزمان در تهران  و 11 مرکز استانی برگزار می‌شود و کارگاه‌های آموزشی نیز در خلال این نشست برگزار خواهد شد که به مباحث مختلف زمین‌شناسی، اکتشاف، ژئومتیکس با حضور روسا و کارشناسان سازمان‌های  زمین‌شناسی بسیاری از کشورهای اروپایی، آسیایی و آفریقایی می‌پردازد.
این گزارش می افزاید :  مراسم افتتاحیه این گردهمایی (یکشنبه) 27 بهمن ماه در تهران برگزار می‌شود و در ادامه 11 رویکرد نیز طی روزهای 28 تا 30 (دوشنبه تا چهارشنبه) در مراکز استان‌های موردنظر میزبان مهمانان خود خواهد بود.
این گزارش می افزاید: براساس تقسیم بندی استانی گردهمایی یادشده «یزد» میزبان همایش  عناصر نادر خاکی  ؛« تهران» میزبان همایش  ژئوانفورماتیک و ژئومتیکس ؛ «چابهار» میزبان همایش علوم‌زمین و ژئوفیزیک دریا، اقیانوس‌شناسی، آب‌های بین‌الملل و جنوبگان؛
«همدان» میزبان همایش تخصصی علوم‌زمین و غارشناسی ؛ «اهواز» میزبان همایش زمین‌شناسی نفت ؛ «مشهد» میزبان همایش زمین‌شناسی بنیادی؛ «شیراز» میزبان همایش علوم‌زمین و آب ؛« تهران»میزبان همایش گوهرها ؛ «رشت»میزبان همایش زمین‌شناسی پزشکی، زیست‌محیطی و کشاورزی؛« تبریز» میزبان زمین‌شناسی زمین‌لرزه، زلزله‌شناسی، مهندسی زلزله و زمین‌ساخت؛ «ارومیه »همایش نجات دریاچه ارومیه؛« ساری» میزبان همایش علوم‌زمین و توسعه پایدار؛ خواهد بود.
همچنین در «تهران» نیز علاوه بر برنامه گرهمایی اصلی همایش علوم زمین، جامعه و سهم بشریت؛ نخستین مسابقه و نمایشگاه بین‌المللی عکس علوم زمین، آموزش علوم زمین؛ تهرانو همایش گوهرها برگزار می شود
 



   shortlink:  
شرکت فولاد مبارکه
شرکت فولاد هرمزگان
علی بابا
فولاد خوزستان
شرکت فولاد غدیر نی ریز
شرکت سنگ آهن مرکزی ایران
شرکت گهرزمین
فولاد سنگان
آلومینای ایران جاجرم
شرکت صبافولاد