فولاد و آهن

دبیر اجرایی:

۲۵۱ شرکت داخلی و خارجی در گردهمایی تخصصی فولاد

۲۵۱ شرکت داخلی و خارجی در گردهمایی تخصصی فولاد
پایگاه خبری معدن نیوز- دبیر اجرایی سمپوزیوم (گردهمایی تخصصی) آهن و فولاد ۹۲ گفت: برای شرکت در این همایش تاکنون ۲۵۱ شرکت داخلی و خارجی اعلام آمادگی کرده اند.
  بزرگنمايي:

پایگاه خبری معدن نیوز- دبیر اجرایی سمپوزیوم (گردهمایی تخصصی) آهن و فولاد 92 گفت: برای شرکت در این همایش تاکنون 251 شرکت داخلی و خارجی اعلام آمادگی کرده اند.
به گزارش معدن نیوز مهدی زارعی با بیان این مطلب اظهار داشت: انجمن آهن و فولاد کشور طبق برنامه هر ساله و با هدف پشتیبانی و رفع مشکلات صنعت فولاد، سمپوزیوم آهن و فولاد را با حضور فعالان تاثیر گذار این صنعت برگزار می کند و امسال نیز استان هرمزگان میزبان این سمپوزیوم است.
وی افزود: برگزاری سمپوزیوم آهن و فولاد علاوه بر کمک به پیشبرد اهداف توسعه ای کشور و ایجاد فرصت برای همفکری صاحب نظران و دانشمندان عرصه فولاد، سبب نشان دادن قابلیت ها و افزایش توان صنعتی استان هرمزگان به ویژه در صنعت فولاد خواهد بود.
دبیر اجرایی سمپوزیوم آهن و فولاد 92 با اشاره به شعار این سمپوزیوم تحت عنوان "مزیت های محیطی، مواد، نیروی انسانی و دانش فنی"، تصریح کرد: استان هرمزگان از جمله بهترین مناطق کشور و حتی خاورمیانه، برای توسعه صنعت فولاد است و از مزیت های محیطی قابل توجهی نظیر دسترسی به آب های آزاد، حمل و نقل جاده ای و ریلی، ذخایر عظیم گاز و غیره برخوردار است.
وی افزود: در مجموع 224 مقاله به دبیرخانه ارایه شده که در کل، 107 مقاله پذیرفته شده است. محور مقالات بیشتر درباره صرفه جویی در انرژی، بهینه کردن مدیریت،کاهش هزینه های انرژی و فناوری است و تمامی مقالات ارایه شده برای داوری، کاربردی یا دانش افزایی است.
بنا به این گزارش، سمپوزیوم آهن و فولاد 92 در روزهای 6 و 7 اسفند در محل شرکت فولاد هرمزگان (بندرعباس) برگزار می شود.


   shortlink:  
شرکت فولاد مبارکه
شرکت فولاد هرمزگان
علی بابا
فولاد خوزستان
شرکت فولاد غدیر نی ریز
شرکت سنگ آهن مرکزی ایران
شرکت گهرزمین
فولاد سنگان
آلومینای ایران جاجرم
شرکت صبافولاد