فولاد و آهن

آمادگی دنیلی ایتالیا برای طراحی و تولید ماشین آلات معدنی در ایران

آمادگی دنیلی ایتالیا برای طراحی و تولید ماشین آلات معدنی در ایران
پایگاه خبری معدن نیوز- شرکت دانیلی(DANIELI) ایتالیا آمادگی خود را برای ساخت کارخانه طراحی و تولید تجهیزات و ماشین آلات معدنی در ایران اعلام کرد.
  بزرگنمايي:

پایگاه خبری معدن نیوز- شرکت دانیلی(DANIELI) ایتالیا آمادگی خود را برای ساخت کارخانه طراحی و تولید تجهیزات و ماشین آلات معدنی در ایران اعلام کرد.
به گزارش معدن نیوز‌ رئیس هیات مدیره ومدیر عامل شرکت دانیلی ایتالیا در دیدارمعاون وزیر صنعت،معدن و تجارت و ریاست هیات عامل ایمیدرو فوق اظهار داشت: دانیلی آماده توسعه همکاری بیشتر با ایمیدرو در بخش معدن و صنایع معدنی می باشد.
آقای جیان پیترو بندتی پس از 4 سال دوباره به ایران سفر کرده و همزمان با شرکت در همایش فولاد به همراه مدیران ارشد با آقای دکتر کرباسیان و معاونین ایمیدرو جلسه ای برگزار کرد.
وی ضمن اشاره به حضور چندین ساله دانیلی در ایران و علاقمندی به توسعه بیشتر روابط با ایمیدرو در حوزه معدن و صنایع معدنی بویژه ساخت کارخانه فولاد اعلام نمود هم اکنون ساخت کارخانه طراحی و تولید تجهیزات وماشین آلات فولادی در شهرضا اصفهان آغاز شده و تا 15 ماه آینده به بهره برداری خواهد رسید.
در ادامه مهدی کرباسیان رئیس هیات عامل ایمیدرو ضمن تاکید بر گسترش روابط ایران با کشور ایتالیا و همچنین توسعه روابط بیشتر ایمیدرو با شرکت دانیلی پیشنهادکرد : ایمیدرو آمادگی کامل برای ساخت کارخانه تولید فولاد به ظرفیت 5 میلیون تن با همکاری و مشارکت شرکت دانیلی بصورت EPCF ، سرمایه گذاری مشترک با ایمیدرو و یا بخش خصوصی را دارد و تمامی بستر های لازم برای این سرمایه گذاری را فراهم خواهد نمود.
ریاست هیات عامل ایمیدرو تاکید نمود شرکت های فولاد ساز خارجی بسیاری برای همکاری با ایمیدرو در بخش معادن و صنایع معدنی اعلام آمادگی نمودند و ما به دنبال سرعت بخشیدن به روند تولید فولاد در کشور هستیم.
در پایان ای دیدار رئیس هیات مدیره دانیلی ضمن استقبال از پیشنهاد آقای کرباسیان اظهار داشت: با بررسی های فنی لازم زمینه برای همکاری جدی در این خصوص ایجاد خواهد شد.
در ادامه جلسه آقای بندتی ضمن اشاره به آکادمی دانیلی در ایتالیا ، آمادگی کامل دانیلی برای آموزش مدیران میانی و کارشناسان فولاد ایران وجود دارد تا از این طریق دانش فنی ، توان مدیریتی و انتقال تجربیات چندین ساله دانیلی در صنعت فولاد به شرکت های فولاد ساز ایرانی منتقل شود.


   shortlink:  
شرکت فولاد مبارکه
شرکت فولاد هرمزگان
علی بابا
فولاد خوزستان
شرکت فولاد غدیر نی ریز
شرکت سنگ آهن مرکزی ایران
شرکت گهرزمین
فولاد سنگان
آلومینای ایران جاجرم
شرکت صبافولاد