ذغال سنگ

جزئیات انفجار در معدن ذغال سنگ در استان کرمان/سه نفر جان باختند+اسامی جان باختگان

جزئیات انفجار در معدن ذغال سنگ در استان کرمان/سه نفر جان باختند+اسامی جان باختگان
پایگاه خبری معدن نیوز- سخنگوی سازمان امدادونجات از جان باختن ۳ نفر و نجات جان ۱۰ نفر از کارگران معدن ذغال سنگ که بر اثر انفجار گاز متان ریزش کرده بود خبر داد.
  بزرگنمايي:

پایگاه خبری معدن نیوز- سخنگوی سازمان امدادونجات از جان باختن 3 نفر و نجات جان 10 نفر از کارگران معدن ذغال سنگ که بر اثر انفجار گاز متان ریزش کرده بود خبر داد.
به گزارش معدن نیوز حسین درخشان با اشاره به انفجار گاز در معدن ذغال سنگ در استان کرمان گفت: ساعت 12 ظهر روز گذشته فرمانداری استان کرمان ریزش یک معدن ذغال سنگ در منطقه پاوه دانا نزدیک کوهبنان که در آن کارگران مشغول به کار بودند به امدادونجات اطلاع داده شده و به سرعت 17 نفر از امدادگران و نجات گران به معدن ذغال سنگ اعزام شدند.
وی در ادامه تصریح کرد: خوشبختانه امدادگران توانستند 10 نفر از کارگران حادثه دیده را از زیر آوار خارج کرده و آنها را از مرگ حتمی نجات دهند.
وی در ادامه افزود: 5 کارگر به دلیل شدت جراحت به مراکز درمانی و بیمارستان‌های اطراف منتقل شدند.
سخنگوی سازمان امدادونجات در ادامه بیان داشت: متاسفانه سه تن از کارگران معدن ذغال سنگ جان خود را از دست دادند.
به گفته درخشان نشت گاز متان و انفجار آن دلیل اصلی ریزش معدن و مصدومیت و جان باختن 13 نفر از کارگران زحمت کش استان کرمان شده است.
گفتنی است، "محمدرضا صادقی" 34 ساله و متاهل، "سین محمدی" 27 ساله و مجرد، "حسین اسلامی" 34 ساله و متاهل از کشته شدگان این حادثه بوده‌اند.
ضمنا در معدن چشمه پودنه بخش طغرل جرد کوهبنان تعداد 350 نفر کارگر در هر شیفت کاری مشغول به کار هستند که به دلیل تعطیلی یکی ار کارگاه‌ها، تعداد معدودی از کارگران به هنگام وقوع حادثه در معدن حضور داشته‌اند.
سایت خبری معدن نیوز این حادثه ناگوار و از دست دادن جان سه نفر از کارکنان زحمتکش بخش معدن کشورمان را به جامعه معدنی و به خصوص به خانواده های جان باختگان تسلیت عرض نموده و امیدوار است متولیان امر بیش از پیش نسبت به ارتقای سطح ایمنی کار در معادن توجه داشته باشند. 


   shortlink:  
شرکت فولاد مبارکه
شرکت فولاد هرمزگان
علی بابا
فولاد خوزستان
شرکت فولاد غدیر نی ریز
شرکت سنگ آهن مرکزی ایران
شرکت گهرزمین
فولاد سنگان
آلومینای ایران جاجرم
شرکت صبافولاد