بازار سرمایه

مدیر ناشران فرابورس ایران خبر داد:

عرضه اولیه سهام فولاد هرمزگان جنوب در راه فرابورس

عرضه اولیه سهام فولاد هرمزگان جنوب در راه فرابورس
پایگاه خبری معدن نیوز- مدیر ناشران فرابورس ایران از عرضه اولیه سهام ۷ شرکت جدید به صورت برنامه‌ریزی شده و با توجه به کشش بازار خبر داد.
  بزرگنمايي:

پایگاه خبری معدن نیوز- مدیر ناشران فرابورس ایران از عرضه اولیه سهام 7 شرکت جدید به صورت  برنامه‌ریزی شده و با توجه به کشش بازار خبر داد.
به گزارش معدن نیوز رضا غلامعلی‌پور با اعلام اینکه شرایط بازار یکی از عوامل موثر در برنامه‌ریزی برای عرضه‌های اولیه است گفت: برای عرضه‌های اولیه جدید در فرابورس برنامه‌ریزی کرده‌ایم به‌نحوی که عرضه سهام شرکت‌هایی مانند سرمایه‌گذاری اعتلا البرز، کی‌بی‌سی و صنایع غذایی مینو شرق به‌صورت منظم، محدود و با توجه به میزان کشش بازار به‌زودی انجام خواهد شد.
وی همچنین با اشاره به نام چند شرکت دیگر که در فهرست عرضه‌های اولیه فرابورس قرار دارند، افزود: بخش قابل توجهی از اطلاعات مورد نیاز برای عرضه اولیه شرکت‌های کشتیرانی دریای خزر، فولاد هرمزگان جنوب، پالایش نفت کرمانشاه و گروه سرمایه‌گذاری بانک مسکن نیز در سامانه کدال منتشر شده است که درصورت کامل شدن اطلاعات، این شرکت‌ها نیز در مسیر عرضه اولیه قرار خواهند گرفت.
غلامعلی‌پور ضمن ارزیابی مثبت از فروش 2 نیروگاه برق که طی آخرین روز معاملاتی هفته گذشته در فرابورس انجام گرفت، یادآور شد: عرضه اولیه سهام شرکت تولید برق عسلویه مپنا با استقبال خوبی از سوی سرمایه‌گذاران فرابورس مواجه شد و در همان روز شاهد معامله بلوک 100 درصدی شرکت تولید نیروی برق آبادان، به قیمت 10 هزار و 100 میلیارد ریال بودیم.
مدیر ناشران فرابورس ایران در پایان هدایت سهامداران و سرمایه‌گذاران به معاملات آنلاین را به‌عنوان یکی از اهداف کلان فرابورس مطرح کرد و با اشاره به اختصاص 45 درصد از عرضه اولیه سهام تولید برق عسلویه مپنا به این معامله‌گران یادآور شد: بیش از 27 هزار نفر از خریداران سهام تولید برق عسلویه مپنا را معامله‌گران آنلاین تشکیل دادند و این امر علاوه بر آنکه نشان می‌دهد آمار معامله‌گران آنلاین در فرابورس افزایش یافته، حاکی از تمایل جامعه سهامداری به سمت مکانیزه شدن امور است.


   shortlink:  
شرکت فولاد مبارکه
شرکت فولاد هرمزگان
علی بابا
فولاد خوزستان
شرکت فولاد غدیر نی ریز
شرکت سنگ آهن مرکزی ایران
شرکت گهرزمین
فولاد سنگان
آلومینای ایران جاجرم
شرکت صبافولاد