سایر

وزیر صنایع و معادن در استان خراسان شمالی خبر داد؛

اجرای طرح توسعه مجتمع صنعتی اسفراین و کارخانه آلومینای جاجرم

اجرای طرح توسعه مجتمع صنعتی اسفراین و کارخانه آلومینای جاجرم
خبرگزاری تخصصی معدن- وزیر صنایع ومعادن گفت : توسعه صنایع مادر از اولویتهای کاری وزارت صنایع ومعادن است و در این راستا طرح توسعه مجتمع صنعتی اسفراین و کارخانه آلومینای جاجرم در آینده نزدیک اجرا می شود.
  بزرگنمايي:

خبرگزاری تخصصی معدن- وزیر صنایع ومعادن گفت : توسعه صنایع مادر از اولویتهای کاری وزارت صنایع ومعادن است  و در این راستا  طرح توسعه مجتمع صنعتی اسفراین و کارخانه آلومینای جاجرم در آینده نزدیک اجرا می شود.
به گزارش معدن نیوز ، «علی اکبر محرابیان» در دور سوم سفرهیات دولت به استان خراسان شمالی ،دربازدید از بخشهای مختلف کارخانه سیمان بجنورد، توانمندیهای استان در جهت توسعه صنعتی را مطلوب ارزیابی کرد.
وی گفت: بخش صنعت ومعدن استان خراسان شمالی روند روبه رشدی را داراست.
بنابر این گزارش دراین دور از سفر استانی هیات دولت به خراسان شمالی ، 18 واحد کارگاهی با زیربنای 234 مترمربع و با هزینه هفت هزارو 540 میلیون ریال در شهرک صنعتی شماره یک بجنورد توسط وزیر صنایع ومعادن افتتاح گردید.
از دیگر واحدهای صنعتی  افتتاح شده در سفر هیات دولت به استان خراسان شمالی، افتتاح کارخانه ریسندگی در شهرستان مانه و سملقان بود که با اعتباری بالغ بر 80 میلیارد ریال ، فرصت اشتغال برای 80 نفرفراهم گردید.


   shortlink:  
شرکت فولاد مبارکه
شرکت فولاد هرمزگان
علی بابا
فولاد خوزستان
شرکت فولاد غدیر نی ریز
شرکت سنگ آهن مرکزی ایران
شرکت گهرزمین
فولاد سنگان
آلومینای ایران جاجرم
شرکت صبافولاد