ذغال سنگ

در جریان بازدید رئیس هیات عامل ایمیدرو اعلام شد

زغال سنگ پروده شرقی با ۵۰ میلیون تن ذخیره به بخش خصوصی واگذار می شود

زغال سنگ پروده شرقی با ۵۰ میلیون تن ذخیره به بخش خصوصی واگذار می شود
پایگاه خبری معدن نیوز-در پی بازدید رئیس هیات عامل سازمان توسعه و نوسازی معادن و صنایع معدنی ایران و جمعی از مدیران این سازمان از شرکت زغال سنگ طبس اعلام شد زغال سنگ پروده شرقی با ۵۰ میلیون تن ذخیره به بخش خصوصی واگذار می شود.
  بزرگنمايي:

پایگاه خبری معدن نیوز-در پی بازدید رئیس هیات عامل سازمان توسعه و نوسازی معادن و صنایع معدنی ایران و جمعی از مدیران این سازمان از شرکت زغال سنگ طبس اعلام شد زغال سنگ پروده شرقی با 50 میلیون تن ذخیره به بخش خصوصی واگذار می شود.
به گزارش معدن نیوز در جریان بازدید  رئیس هیات عامل ایمیدرو از شرکت زغال سنگ طبس مقرر شد طرح فاز 2 پروده 4 طبس، مشارکت ایران و چین، که از سال 83 تا کنون راکد مانده بوده از طریق فاینانس های اخیر فعال گردد. بنا براین گزارش همچنین قرار شد معدن زغال سنگ پروده شرقی با ذخیره 50 میلیون تنی از طریق مشارکت به بخش  خصوصی واگذار و اسناد فراخوان آن درآینده نزدیک تهیه و منتشر گردد.
ضمن بازدید رئیس هیات عامل ایمیدرو از  3 معدن زغال سنگ مقرر شد عملیات اجرای  3 معدن فوق که شامل زون 4 پروده 1 طبس با ذخیره 300هزار تنی و زونهای 6 ، 7 و 8 به همراه بخشی از زون 4 با ذخیره 9 میلیون تن و بلوک 4 پروده 4 طبس با ذخیره 9 میلیون تن است با مشارکت بخش غیر خصوصی آغاز شود .
2 معدن از این معادن ظرف 6 ماه گذشته از طریق ایمیدرو با فراخوان عمومی جهت تکمیل سرمایه گذاری به بخشهای خصوصی واگذار شده است.
 همچنین برای اکتشاف تکمیلی در معادن زغال سنگ طبس در منطقه مزینو طرحی در سال جاری اجرایی خواهد شد که وسعت منطقه اکتشافی 100 هزار متر پیش بینی شده است.
همچنین برای توسعه برنامه های اکتشاف ایمیدرو و ضرورت آنالیز نمونه های حفاری، تجهیز آزمایشگاه زغالسنگ در کنار معادن طبس به تصویب رسید.
دیدار با معدنکاران
آقای کرباسیان همچنین در این سفر با کارگران شاغل در بخش استخراج زغال سنگ در سایت اصلی شرکت که مشغول به کار در اعماق تونل 3 کیلومتری استخراج زغالسنگ در عمق 300 متری زیر زمین بودند،‌ دیدار کرد و از نزدیک مسایل آنان را مورد بررسی قرار داد. به گزارش خبرنگار، حضور رئیس هیات عامل ایمیدرو و هیات همراه در ارتقاء روحی معدنکاران شاغل در معدن زغالسنگ که در شرایط کاری سختی کار می کنند شد.
 



   shortlink:  
شرکت فولاد مبارکه
شرکت فولاد هرمزگان
علی بابا
فولاد خوزستان
شرکت فولاد غدیر نی ریز
شرکت سنگ آهن مرکزی ایران
شرکت گهرزمین
فولاد سنگان
آلومینای ایران جاجرم
شرکت صبافولاد