فولاد و آهن

هشتمین همایش بین‌المللی تجارت الکترونیک

هشتمین همایش بین‌المللی تجارت الکترونیک
پایگاه خبری معدن نیوز-فولاد مبارکه اصفهان تندیس هشتمین کنفرانس بین المللی تجارت الکترونیک کشور را به خود اختصاص داد
  بزرگنمايي:

پایگاه خبری معدن نیوز-فولاد مبارکه اصفهان تندیس هشتمین کنفرانس بین المللی تجارت الکترونیک کشور را به خود اختصاص داد
به گزارش معدن نیوز هشتمین همایش بین‌المللی تجارت الکترونیک 4 و 5 اردیبهشت ماه با رویکرد بر اعتماد الکترونیکی و با حضور کارشناسان حوزه معاونت فروش و بازاریابی در مشهد مقدس برگزار شد و لوح تقدیر و تندیس این کنفرانس به فولاد مبارکه اصفهان به جهت فعالیت این شرکت در جهت تجارت الکترونیک اهداء شد.
علی صنایعی دبیر کل هشتمین کنفرانس بین المللی تجارت الکترونیک در این کنفرانس گزارشی از نحوه برگزاری این کنفرانس ارائه نمود و گفت: این کنفرانس که با هماهنگی معاون محترم توسعه مدیریت و سرمایه انسانی ریاست جمهوری و شورای سیاست گذاری و  مؤسسه مطالعات صادرات و بازاریابی خاورمیانه و با هدف توسعه مباحث تجارت الکترونیک در کشور‌های در حال توسعه و ایجاد اعتماد در مردم و توجه مقامات و سیاست گذاران برای ایجاد زیرساخت ها و توجه به تجارت الکترونیک که پدیده ای جدید در ایران است برقرار و بیش از 10 دانشگاه بین‌المللی برای برگزاری آن همکاری‌های لازم را انجام دادند.
این گزارش حاکی است 500 مقاله به هشتمین کنفرانس بین المللی تجارت الکترونیک ارسال شده که از تعداد مقالات دریافت شده در هشتمین کنفرانس تجارت الکترونیک با رویکرد اعتماد الکترونیک تعداد 190 مقاله توسط داوران تأیید و پذیرفته شده که از این بین تعداد 17 سخنرانی و 70 پوستر به صورت شفاهی ارائه گردید.
گفتنی است در این همایش مفاهیم و رویکرد سازمانها و شرکتها در جهت گرویدن به تجارت الکترونیک و ضرورتهای آن مباحثی همچون، گسترش تجارت الکترونیک در اقتصاد و روابط اقتصادی میان افراد، سازمان ها و  تجاربی که بانک ها از تجارت الکترونیک دارند ، مطرح گردید.
شایان ذکر است : کنفرانس تجارت الکترونیک امکان و شرایط مناسبی را برای الکترونیکی کردن همه سازمان ها فراهم می کند تا متخصصان با همکاری، هم اندیشی و مشارکت جدی برای پیشرفت هایی که راه حل های بهتری به این شکلی که ما انتظار داریم را پیدا و به مرحله عمل برسانند ضمن اینکه  این همایش‌های بین‌المللی تجارت الکترونیک سبب توسعه مباحث تجارت الکترونیک در کشور‌های در حال توسعه می‌شود .
مراسم اختتامیه این کنفرانس با حضور پروفسور علی صنایعی و جعفر مهراد برگزار و قطعنامه آن قرائت شد و در انتهای این همایش با اهدای لوح های یادبود از فعالیتهای فعالان این حوزه  تقدیر  بعمل آمد.
 



   shortlink:  
شرکت فولاد مبارکه
شرکت فولاد هرمزگان
علی بابا
فولاد خوزستان
شرکت فولاد غدیر نی ریز
شرکت سنگ آهن مرکزی ایران
شرکت گهرزمین
فولاد سنگان
آلومینای ایران جاجرم
شرکت صبافولاد