سایر

معاون وزیر صنعت، معدن و تجارت:

توانمند سازی نیروی انسانی باید در اولویت سازمانها باشد

توانمند سازی نیروی انسانی باید در اولویت سازمانها باشد
پایگاه خبری معدن نیوز- معاون توسعه مدیریت،منابع وامور استانها گفت: توانمندسازی نیروهای شاغل و برنامه ریزی برای آنان وظیفه اصلی دستگاههای اجرایی است.
  بزرگنمايي:

پایگاه خبری معدن نیوز- معاون توسعه مدیریت،منابع وامور استانها گفت: توانمندسازی نیروهای شاغل و برنامه ریزی برای آنان وظیفه اصلی دستگاههای اجرایی است.
به گزارش معدن نیوز « علی یزدانی » در مجمع مدیران کل امور اداری و منابع انسانی قوای سه گانه ، افزود : سازمانی ارزشمند است که فعالیتش را در یک زنجیره ارزش افزا سامان دهد.
به گفته یزدانی ؛ توان یک سازمان برابر با توان ضعیف ترین حلقه آن بوده و رسالت ما در یک سازمان توجه به ضعیف ترین حلقه آن است تا بتوانیم به تقویت بنیان سازمان متبوعه خود مبادرت نماییم.
وی تصریح کرد :  حوزه معاونت توسعه مدیریت،منابع وامور استانها  با اتخاذ تدبیر ، هدایت مطلوب و متعالی نظام اداری کشور می توان دیدگاههای خود را به تصمیم سازان و تصمیم گیران انتقال دهد.
معاون وزیر صنعت، معدن  و تجارت یادآور شد :  علاوه بر منابع عظیم انسانی در سازمانها منابع غیر انسانی نظیر منابع مالی ، تجهیزات ، ساختمان  همچنین دانش و رویه ها وجود دارد که می بایست برای ارتقاء سازمانی و بهره وری بکار گرفته شوند.
یزدانی گفت: انجام برنامه ریزی برای منابع انسانی برای وزارت صنعت، معدن وتجارت که یک وزارتخانه مهم اقتصادی کشور است هم برای درون مجموعه و هم برای بخشهایی صنعت، معدن وتجارتی که با ما در ارتباط هستند ؛امری لازم است.
معاون توسعه مدیریت،منابع واموراستانها در ادامه گفت :بهره گیری از نظرات تشکل ها که در رابطه با حوزه منابع انسانی صاحب تجربه بوده و تحقیقاتی می کنند ، کار ساز خواهد بود.
وی در ادامه با اعلام وجود بیش از 2 هزارو 300نیروی ستادی وزارتخانه گفت : وزارت صنعت، معدن وتجارت از ادغام 4 وزارتخانه حاصل شده و وظایف خطیر را برعهده دارد که بیش از 50 درصد نیروی انسانی شاغل ستاد وزارتخانه دارای تحصیلات دانشگاهی هستند.
وی گفت: خروجی نشستهایی نظیر در مجمع مدیران کل امور اداری و منابع انسانی قوای سه گانه می بایست به اصلاح نظام اداری کشور ، اجرای مفاد قانون ، اصلاح ساختارو تعامل بخش دولتی و خصوصی با یکدیگر منجر شود .


   shortlink:  
شرکت فولاد مبارکه
شرکت فولاد هرمزگان
علی بابا
فولاد خوزستان
شرکت فولاد غدیر نی ریز
شرکت سنگ آهن مرکزی ایران
شرکت گهرزمین
فولاد سنگان
آلومینای ایران جاجرم
شرکت صبافولاد