فولاد و آهن

کسب رکورد تولید در واحد خطوط نهایی نورد سرد

کسب رکورد تولید در واحد خطوط نهایی نورد سرد
پایگاه خبری معدن نیوز-پرسنل تلاشگر واحد خطوط نهایی ناحیه نورد سرد در اردیبهشت ماه سال جاری، موفق به ثبت رکورد جدید ماهانه تولید در خطوط اصلاح ورق به میزان ۴۳ هزار و ۸۷۱ تن گردیدند .
  بزرگنمايي:

پایگاه خبری معدن نیوز-پرسنل تلاشگر واحد خطوط نهایی ناحیه نورد سرد در اردیبهشت ماه سال جاری، موفق به ثبت رکورد جدید ماهانه تولید در خطوط اصلاح ورق به میزان 43 هزار و 871 تن گردیدند .
به گزارش معدن نیوز علیرضا  وکیلی مدیر محصولات پوشش دار و نهایی با اعلام این خبر گفت : رکورد پیشین این واحد در آذر ماه سال گذشته  40هزار و 203 تن بود که اکنون با تولید 43 هزار و 871 تن شاهد رشد 9 درصدی در تولید ماهانه هستیم .
وی افزود: میزان 14هزار و327  تن ازاین مقدار تولید، محصول ویژه MBاست که خود رکورد دیگری در تولید محصولات ویژه  می باشد، این محصول اغلب در کارخانجات خودروسازی و برای ساخت بدنه بیرونی خودرو، مورد استفاده قرار می گیرد .
ایشان رمز موفقیت و دلیل دستیابی به این رکورد را در همدلی، همکاری و تعهد پرسنل سخت کوش واحد خطوط نهایی و ناحیه نورد سرد دانست و تداوم این موفقیت ها را جزء اهداف سازمانی ناحیه نورد سرد ذکر نمود.
مدیر محصولات پوشش دار و نهایی اظهار امیدواری کرد: با توجه به عزم و اراده راسخ همکاران و به یاری خداوند متعال در آینده نیز شاهد استمرار این رکورد شکنی ها باشیم .
وکیلی در پایان از کلیه همکاران در واحدهای تولید و تعمیرات ناحیه نورد سرد، دفاتر فنی تولید و تعمیرات، واحدهای کنترل کیفی، برنامه ریزی و کنترل تولید، آزمایشگا هها و متا لورژی و روشهای تولید تشکر و قدردانی نمود.



   shortlink:  
شرکت فولاد مبارکه
شرکت فولاد هرمزگان
علی بابا
فولاد خوزستان
شرکت فولاد غدیر نی ریز
شرکت سنگ آهن مرکزی ایران
شرکت گهرزمین
فولاد سنگان
آلومینای ایران جاجرم
شرکت صبافولاد