معدن

معرفی ۳۰ میلیارد دلار طرح معدن و صنایع معدنی ایران در همایش معدن ترکیه

معرفی ۳۰ میلیارد دلار طرح معدن و صنایع معدنی ایران در همایش معدن ترکیه
پایگاه خبری معدن نیوز-فرصت ۳۰ میلیارد دلاری برای سرمایه گذاری و مشارکت در طرح های معدنی و صنایع معدنی ایران در همایش و نمایشگاه بین المللی ترکیه ارایه شد.
  بزرگنمايي:

پایگاه خبری معدن نیوز-فرصت 30 میلیارد دلاری برای سرمایه گذاری و مشارکت در طرح های معدنی و صنایع معدنی ایران در همایش و نمایشگاه بین المللی ترکیه ارایه شد.
به گزارش معدن نیوز‌ مشاور بین الملل این سازمان در همایش و نمایشگاه دو روزه «معدنکاری ترکیه-اوراسیا» در سخنان خود با ارایه مشخصات و جزئیات طرح های این بخش تصریح کرد: این میزان طرح نشان از ظرفیت بالای اقتصاد و حوزه معدن ایران برای توسعه و سرمایه گذاری دارد.
پس از ارایه این طرح ها،‌ مدیران شرکت های سرمایه گذار حاضر در آن برنامه با مراجعه به غرفه ایمیدرو،‌ با جزئیات طرح های این بخش آشنا شدند. شرکت ها و افراد حاضر بصورت جداگانه به غرفه ایمیدرو مراجعه و از نزدیک با جزئیات طرح های ایمیدرو آشنا شدند. به گفته شرکت های حاضر در همایش،‌ این کنفرانس دو روزه فرصت بسیار مناسبی برای معرفی بخش معدن و صنایع معدنی ایران به فعالین این حوزه در عرصه بین المللی به شمار آمد.
در این برنامه علاوه بر ایمیدرو،‌ سازمان زمین شناسی ، خانه معدن ایران و مرکز تحقیقات و فرآوری مواد معدنی ایران نیز حضور داشتند. در همایش فوق، شرکت های مختلف معدنی و صنایع معدنی از ترکیه، آلمان، کانادا، انگلیس، اسپانیا، استرالیا، آفریقای جنوبی، سوئد ، اتریش و هند حضور داشتند.
در حاشیه این کنفرانس، نمایشگاه جدیدترین دستاوردها و تکنولوژی های روز دنیا در این حوزه ارائه شد به طوری که کارشناسان و متخصصان حوزه معدن و صنایع معدنی از سراسر دنیا درباره موضوعات مختلف معدن و صنایع معدنی بحث و تبادل نظر کردند. نشست های تخصصی به همراه ایراد سخنرانی توسط استادان و صاحبنظران این حوزه در دو روز همایش از دیگر رویدادهای قابل توجه این همایش محسوب می شد.
همچنین جدیدترین اطلاعات، تجربیات و تحلیل ها در مباحثی همچون سرمایه گذاری در حوزه معدن، امور مالی، محیط زیست، بهره وری، اکتشاف و شیو های نوین استخراج در قالب سخنرانی ، نمایش اسلاید و نشست های تخصصی مورد نقد و بررسی قرار گرفت.
همایش و نمایشگاه معدن ترکیه با عنوان «معدنکاری ترکیه-اوراسیا» ( TURKEY-EURASIA MINING) 2014 در روزهای 14 و 15 خرداد 1393 در هتل کونراد شهر استانبول برگزار شد.


   shortlink:  
شرکت فولاد مبارکه
شرکت فولاد هرمزگان
علی بابا
فولاد خوزستان
شرکت فولاد غدیر نی ریز
شرکت سنگ آهن مرکزی ایران
شرکت گهرزمین
فولاد سنگان
آلومینای ایران جاجرم
شرکت صبافولاد