سیمان و مصالح

رییس خانه صنعت، معدن و تجارت ایران:

قیمت سیمان ابتدای سال اعلام شود/ همکاری بیشتر شرکت نمایشگاه ها و خانه صنعت در برگزاری نمایشگاه ها

قیمت سیمان ابتدای سال اعلام شود/ همکاری بیشتر شرکت نمایشگاه ها و خانه صنعت در برگزاری نمایشگاه ها
پایگاه خبری معدن نیوز-رییس خانه صنعت، معدن و تجارت ایران برگزار شد، برگزاری چنین نمایشگاهی از الزامات صنعت سیمان و نیز شرکت نمایشگاه های استان بود، چراکه اصفهان قطب صنایع مرتبط با این صنعت مانند فولاد و ریخته گری است.
  بزرگنمايي:

پایگاه خبری معدن نیوز-رییس خانه صنعت، معدن و تجارت ایران  برگزار شد، برگزاری چنین نمایشگاهی از الزامات صنعت سیمان و نیز شرکت نمایشگاه های استان بود، چراکه اصفهان قطب صنایع مرتبط با این صنعت مانند فولاد و ریخته گری است.
به گزارش معدن نیوز ازروابط عمومی خانه صنعت، معدن و تجارت استان اصفهان؛ سیدعبدالوهاب سهل آبادی با بیان اینکه استان اصفهان هم در عرصه سیمان و هم در عرصه فولاد از استان های پیشرو است، گفت: شرکت نمایشگاه ها و تشکل های صنعتی مانند خانه صنعت، معدن و تجارت و اتاق بازرگانی باید با همکاری بیشتر، برگزاری و پررونق بودن چنین نمایشگاه هایی را پیگیری کنند.
وی از مسوولان استان خواست تا برای حل مشکل محل برگزاری نمایشگاه های استان مساعدت کنند.
وی با اشاره به اینکه در سال های گذشته تولید سیمان وضعیت مطلوبی نداشت، گفت: با اقدامات وزارت صنعت، معدن و تجارت امرزو شاهد بهبود وضعیت تولید سیمان هستیم.
رییس خانه صنعت، معدن و تجارت استان اصفهان با انتقاد از تاخیر چند ماهه در اعلام قیمت سیمان، بیان کرد: وقتی قیمت سیمان با گذشت چند ماه از سال اعلام می شود، زیان انباشته تولیدکننده را به دنبال دارد.
وی اضافه کرد: متاسفانه این دیرکرد در اعلام قیمت باعث مشکلات نقدینگی کارخانه می شود و طرح های توسعه آن را متوقف می کند.



   shortlink:  
شرکت فولاد مبارکه
شرکت فولاد هرمزگان
علی بابا
فولاد خوزستان
شرکت فولاد غدیر نی ریز
شرکت سنگ آهن مرکزی ایران
شرکت گهرزمین
فولاد سنگان
آلومینای ایران جاجرم
شرکت صبافولاد