فولاد و آهن

کاهش قابل توجه هزینه حمل محصولات فولاد مبارکه با راه اندازی بارانداز شرکت آهن و فولاد اصفهان

کاهش قابل توجه هزینه حمل محصولات فولاد مبارکه با راه اندازی بارانداز شرکت آهن و فولاد اصفهان
پایگاه خبری معدن نیوز- مهندس هوایی، مدیرعامل شرکت آهن و فولاد اصفهان از اتصال این شرکت به شبکه سراسری حمل و نقل ریلی کشور خبر داد.
  بزرگنمايي:

به گزارش معدن نیوز، مهندس هوایی، مدیرعامل شرکت آهن و فولاد اصفهان در گفتگو با معدن نیوز اتصال این شرکت را به شبکه سراسری حمل و نقل ریلی کشور اعلام کرد و افزود با احداث این خط آهن به طول 8 کیلو.متر و آماده شدن بسترها، فولاد مبارکه می تواند بسیاری از اقلام خود مانند اسلب را نیز به منطقه وارد نماید و در مجموع از مزایای آن بهره ببرد.

وی با بیان اینکه با ورود محصولات به این بارانداز ، قیمتهای حمل در بخش جاده ای و ریلی بطور قابل ملاحظه ای کاهش خواهد داشت، گفت اهمیت این بارانداز با وجود دو کارخانه دیگر در کنار شرکت آهن و فولاد اصفهان که مجموع حمل ریلی را به سالانه قریب یک میلیون تن خواهد رساند ، بسیار قابل توجه است. ایشان خاطر نشان کرد که با احداث این باراند از با ظرفیت دپوی 500 هزار تن اسلب، بارهایی که قرار است از سوی مبارکه به جنوب و شرق کشور ارسال شود، نخست وارد کارخانه آهن و فولاد اصفهان شده و سپس به نقاط مختلف کشور حمل می گردد و با توجه به دوری مسافت بالغ بر 180 کیلومتر در حمل و نقل صدها تریلی صرفه جویی می شود. وی تصریح کرد که این منطقه به بندر خشک تبدیل می شود و طبق برنامه ریزی صورت گرفته در آینده از آن برای دپوی دیگر کارخانجات از جمله ذوب آهن نیز استفاده خواهد شد.

ایشان در ادامه خروج از زیان شرکت را ناشی از حمایتهای بی دریغ مدیرعامل محترم فولاد مبارکه جناب آقای دکترسبحانی، اعضای هیئت مدیره شرکت و تلاش کارکنان زحمتکش شرکت و نیز حمایت فولادمتیل در کمک به احداث خط راه آهن دانست و بطور ویژه از آنان قدردانی نمود.


   shortlink:  
شرکت فولاد مبارکه
شرکت فولاد هرمزگان
علی بابا
فولاد خوزستان
شرکت فولاد غدیر نی ریز
شرکت سنگ آهن مرکزی ایران
شرکت گهرزمین
فولاد سنگان
آلومینای ایران جاجرم
شرکت صبافولاد