فولاد و آهن

ابوترابی خبر داد:

تصویب افزایش سرمایه فولاد مبارکه اصفهان

تصویب افزایش سرمایه فولاد مبارکه اصفهان
پایگاه خبری معدن نیوز-رییس اداره نظارت بر انتشار و ثبت اوراق بهادار سرمایه ای سازمان بورس از افزایش سرمایه شرکت فولاد مبارکه اصفهان از مبلغ ۳۶ به ۵۰ هزار میلیارد ریال خبر داد.
  بزرگنمايي:

پایگاه خبری معدن نیوز-رییس اداره نظارت بر انتشار و ثبت اوراق بهادار سرمایه ای سازمان بورس از افزایش سرمایه شرکت فولاد مبارکه اصفهان از مبلغ 36 به 50 هزار میلیارد ریال خبر داد.
 به گزارش معدن نیوز غلامرضا ابوترابی، رییس اداره نظارت بر انتشار و ثبت اوراق بهادار سرمایه ای سازمان بورس و اوراق بهادار، با اعلام این خبر اظهار داشت: افزایش سرمایه حدود 39 درصدی شرکت فولاد مبارکه اصفهان از مبلغ 36 هزار میلیارد ریال به مبلغ 50 هزار میلیارد ریال صورت گرفت.

وی ادامه داد: این افزایش سرمایه از محل مطالبات و آورده نقدی، 12 هزار و 500 میلیارد ریال و از محل سود انباشته یک هزار و 500 میلیارد ریال محاسبه شده است که مجموع این افزایش سرمایه بالغ بر 14 هزار میلیارد ریال خواهد بود.

ابوترابی خاطر نشان ساخت: این افزایش سرمایه به منظور اجرای طرح توسعه فولاد صبا و جبران مخارج انجام شده بابت مشارکت های صورت گرفته در افزایش سرمایه شرکت های سرمایه پذیر و اصلاح ساختار مالی به تصویب رسیده است.


   shortlink:  
شرکت فولاد مبارکه
شرکت فولاد هرمزگان
علی بابا
فولاد خوزستان
شرکت فولاد غدیر نی ریز
شرکت سنگ آهن مرکزی ایران
شرکت گهرزمین
فولاد سنگان
آلومینای ایران جاجرم
شرکت صبافولاد