آلومینیوم و مس

پیشرفت بالای ۵۰ درصد در اجرای پروژه احداث کارخانه مولیبدن سونگون

پیشرفت بالای ۵۰ درصد در اجرای پروژه احداث کارخانه مولیبدن سونگون
خبرگزاری تخصصی معدن- پروژه احداث کارخانه مولیبدن سونگون باه پیشرفت بالای ۵۰ درصد در خرداد ماه ۱۳۹۰ به بهره برداری خواهد رسید.
  بزرگنمايي:

خبرگزاری تخصصی معدن- پروژه احداث کارخانه مولیبدن سونگون باه پیشرفت بالای 50 درصد در خرداد ماه 1390 به بهره برداری خواهد رسید.
به گزارش معدن نیوز ؛ رضا اکبری مجری پروژه مولیبدن مجتمع مس سونگون گفت: علی رغم وجود مشکلات اجرایی زیاد با توجه به شرایط جغرافیایی منطقه و شرایط خاص سایت ، ز زمان شروع مراحل اجرایی کار و تجهیز کارگاه از نیمه دوم سال 1388 آغاز شد و  پیشرفت پروژه تا پایان مهر ماه در حدود  50 درصد بوده است.
مجری پروژه مولیبدن مس سونگون گفت: در حال حاضر تمامی قراردادهای خرید و ساخت قطعات و تجهیزات منعقد گردیده و متوسط پیشرفت در بخش تدارکات پروژه نیز 50 درصد بوده و در صورت عدم وجود تاخیر در تحویل قطعات بدلایل مختلف، به امید خدا در موعد مقرر و طبق برنامه زمانبندی ، این پروژه در پایان خرداد ماه 1390 به اتمام رسیده و کارخانه به بهره برداری می رسد.
وی افزود: حساسیت این پروژه برای مدیریت ارشد شرکت نیز کاملاً مشهود بوده و همواره با سیاست های حمایتی خویش در بخش های مختلف ما را در پیشبرد پروژه یاری نموده اند .
ایشان ابراز امیدواری کرد که با راه اندازی این کارخانه ضمن جلوگیری از هدر رفتن سرمایه ها بابت عدم بازیابی این عنصر از کنسانتره مس ، زمینه اشتغال مستقیم و غیر مستقیم برای تعداد زیادی فراهم گردد.


   shortlink:  
شرکت فولاد مبارکه
شرکت فولاد هرمزگان
علی بابا
فولاد خوزستان
شرکت فولاد غدیر نی ریز
شرکت سنگ آهن مرکزی ایران
شرکت گهرزمین
فولاد سنگان
آلومینای ایران جاجرم
شرکت صبافولاد