ورزش بنگاه ها

با حضور پهلوان محمد رضا طالقانی

سالن ورزشی کشتی پهلوان هاشم قنبری ذوب آهن اصفهان افتتاح شد

سالن ورزشی کشتی پهلوان هاشم قنبری ذوب آهن اصفهان افتتاح شد
پایگاه خبری معدن نیوز- سالن ورزشی کشتی پهلوان هاشم قنبری ذوب آهن اصهان با حضور پهلوان محمد رضا طالقانی ریاست اسبق فدراسیون کشتی کشور ، دکتر مجیری رئیس کمیته کشتی اصفهان ، جمعی از معاونین؛ مدیران و کارکنان ، فرمانده و بسیجیان حوزه مقاومت بسیج شهید تندگویان و جمعی از بازنشستگان و پیشکسوتان ورزش منطقه و ذوب آهن در روز چهارشنبه ۱۸ بهمن ماه سال جاری افتتاح و مورد بهره برداری قرار گرفت.
  بزرگنمايي:


به گزارش معدن نیوز به نقل از روابط عمومی ذوب آهن اصفهان، این سالن ورزشی توسط قسمت ورزشی حوزه مقاومت بسیج شهید تندگویان ذوب آهن و به منظور تقویت فعالیت های ورزشی در سطح شرکت ایجاد شده و نام آن نیز به مناسبت تجلیل و قدردانی از پهلوانان کشتی ذوب آهن به نام هاشم قنبری انتخاب شده است.

پهلوان هاشم قنبری استخدامی ذوب آهن در سال 1349 و بازنشسته سال 1374 است که در مدیریت مهندسی آبرسانی ذوب آهن خدمت کرده است و از پیشکسوتان به نام کشتی کشور می باشد.

پهلوان محمد رضا طالقانی در مراسم افتتاح سالن ورزشی ضمن ستودن این حرکت در ذوب آهن از این که نام یکی از پیشکسوتان این رشته برای آن برگزیده شده تشکر نمود و یادآور شد : پهلوان هاشم قنبری از ورزشکاران نمونه و با اخلاق بوده که خود 30 سال با او ارتباط و همکاری داشته است .

محمد رضا طالقانی همچنین از مسئولین ذوب آهن درخواست نمود که امثال هاشم قنبری را برای تداوم فعالیت های ورزشی و انتقال تجربیاتشان دعوت نمایند چرا که وی قهرمان آسیا و 10 سال قهرمان تیم ملی کشتی کشور بوده است .

در این مراسم دکتر مجیری پیشکسوت ورزش کشتی و رئیس کمیته کشتی اصفهان از زحمات و خدمات ورزشی پهلوان طالقانی و هاشم قنبری سخن گفته و از آنان تقدیر نمود و خواهان گسترش این رشته ورزشی در جامعه و در بین جوانان شد .

در پایان این مراسم هاشم قنبری نیز از تمامی حاضران در مراسم افتتاح سالن ورزشی مذکور تشکر کرده و به علت کمبود وقت و احترام به حاضران از سخنرانی خودداری کرد.

در این مراسم لوح تقدیر به مهندس افضلی معاون بهره برداری شرکت و کرمی مسئول ورزش بسیج شرکت اهداء شد و جمعی از ورزشکاران باستانی و 2 نفر از نوجوانان کشتی گیر خانواده ذوب آهن به اجرای برنامه های ورزشی خود اقدام نمودند . شایان ذکر است سالن ورزشی مذکور در محوطه آتش نشانی ذوب آهن قرار دارد.


   shortlink:  
شرکت فولاد مبارکه
شرکت فولاد هرمزگان
علی بابا
فولاد خوزستان
شرکت فولاد غدیر نی ریز
شرکت سنگ آهن مرکزی ایران
شرکت گهرزمین
فولاد سنگان
آلومینای ایران جاجرم
شرکت صبافولاد