اکتشاف و ماشین آلات

حضور فرانسه در همایش فرصتهای سرمایه گذاری معدن

حضور فرانسه در همایش فرصتهای سرمایه گذاری معدن
پایگاه خبری معدن نیوز- سازمان نظام مهندسی معدن ایران اعلام کرد : فرانسه در برگزاری کارگاه های آموزشی سومین نمایشگاه و همایش بزرگ معدن وصنایع معدنی ایران که از ۲۲ مهرماه جاری آغاز به کار می کند، مشارکت خواهد داشت.
  بزرگنمايي:

پایگاه خبری معدن نیوز- سازمان نظام مهندسی معدن ایران اعلام کرد : فرانسه در برگزاری کارگاه های آموزشی سومین نمایشگاه و همایش بزرگ معدن وصنایع معدنی ایران که از 22 مهرماه جاری آغاز به کار می کند، مشارکت خواهد داشت. 
به گزارش پایگاه خبری معدن نیوز، قرار است در حاشیه نمایشگاه و همایش یاد شده 12 کارگاه آموزشی - کاربردی داخلی و خارجی برگزار شود که سه کارگاه آن خارجی و بقیه داخلی است .
همچنین بر اساس برنامه پیش بینی شده، هلدینگ epc فرانسه به مدت دو روز کارگاه آموزشی خود را تحت عنوان تکنولوژی نوین در حفاری و عملیات آتشباری برگزار می کند و علاوه براین کارگاه آموزشی دستگاه های گازسنجی و مانیتورینگ معادن زغالسنگ نیز توسط شرکت انگلیسی Trolex ارایه خواهد شد. 
بر اساس این گزارش، سومین نمایشگاه و همایش بزرگ معدن و صنایع معدنی ایران همزمان با پنجمین کنفرانس مهندسی معدن از 22 تا 24 مهر ماه جاری در محل مصلی امام خمینی (ره ) برگزار می شود .





   shortlink:  
شرکت فولاد مبارکه
شرکت فولاد هرمزگان
علی بابا
فولاد خوزستان
شرکت فولاد غدیر نی ریز
شرکت سنگ آهن مرکزی ایران
شرکت گهرزمین
فولاد سنگان
آلومینای ایران جاجرم
شرکت صبافولاد