اخبار استان ها

نخستین محموله تجهیزات کارخانه تولید ریل ملی وارد ذوب آهن شد

نخستین محموله تجهیزات کارخانه تولید ریل ملی وارد ذوب آهن شد
پایگاه خبری معدن نیوز- نخستین قسمت از تجهیزات کارخانه تولید ریل ذوب آهن اصفهان که بالغ بر ۳۸۸ تن است امروز وارد این شرکت شد.
  بزرگنمايي:



پایگاه خبری معدن نیوز- نخستین قسمت از تجهیزات کارخانه تولید ریل ذوب آهن اصفهان که بالغ بر 388 تن است امروز وارد این شرکت شد.
به گزارش پایگاه خبری معدن نیوز، پیشدار مدیر خرید تجهیزات و قراردادهای توسعه ذوب آهن با اعلام این خبر افزود: پارت نخست محموله که از بندرآنتورپ بلژیک بارگیری شد، شامل 6 کانتینر 20 فوت، 13 کانتینر 40 فوت، 12 صندوق معمولی و یک صندوق فوق سنگین به وزن حدود 90 تن است.
وی افزود: بخش عمده‌ای از این محموله، بار ترافیکی است که مراحل بسته‌بندی و حمل آن از کشور آلمان تا بندرعباس و از آنجا تا کارخانه مستلزم نظارت همه جانبه کارشناسان فروشنده و همچنین کارشناسان ذوب آهن اصفهان است. پارت دوم محموله ریل نیز تا آخر آذرماه وارد بندرعباس خواهد شد.
مدیر خرید تجهیزات و قراردادهای توسعه ذوب آهن یادآور شد: این محموله پس از انجام فرآیند گمرکی بلافاصله تحویل انبارهای شرکت شده و متناسب با برنامه نصب تحویل سایت اجرای پروژه خواهد شد.
بر اساس این گزارش، تولید ریل در ذوب آهن اصفهان پس از امضای تفاهمنامه‌ای توسط وزرای «صنعت، معدن و تجارت»، «تعاون، کار و رفاه اجتماعی» و « راه و شهرسازی» بطور جدی آغاز شد. بر این اساس و مطابق برنامه‌ریزی‌های صورت گرفته، در نیمه دوم سال آینده، ریل ملی در ذوب آهن مطابق استانداردهای جهانی تولید شده و وارد بازار می‌شود.
با اجرای این پروژه مهم ملی، ذوب آهن از سال آینده قادر خواهد بود انواع مختلف ریل از جمله ریل UIC60 ( جهت قطارهای پر سرعت ) ریل‌ U33 و ریل UIC54 جهت مترو و قطارهای شهری را تولید کند.




   shortlink:  
شرکت فولاد مبارکه
شرکت فولاد هرمزگان
علی بابا
فولاد خوزستان
شرکت فولاد غدیر نی ریز
شرکت سنگ آهن مرکزی ایران
شرکت گهرزمین
فولاد سنگان
آلومینای ایران جاجرم
شرکت صبافولاد