رویدادها و گزارش های ویژه

سپرده گذاری ۲ هزار میلیارد ریالی بانک مرکزی نزد صنعت و معدن

سپرده گذاری ۲ هزار میلیارد ریالی بانک مرکزی نزد صنعت و معدن
پایگاه خبری معدن نیوز- بانک صنعت و معدن اعلام کرد: بانک مرکزی ایران از ابتدای دی ماه امسال مبلغ ۲ هزار میلیارد ریال به مدت سه ماه نزد این بانک با نرخ سود ۲۰ درصد سپرده گذاری کرد.
  بزرگنمايي:


پایگاه خبری معدن نیوز- بانک صنعت و معدن اعلام کرد: بانک مرکزی ایران از ابتدای دی ماه امسال مبلغ 2 هزار میلیارد ریال به مدت سه ماه نزد این بانک با نرخ سود 20 درصد سپرده گذاری کرد.
به گزارش پایگاه خبری معدن نیوز، اقدام مزبور با توجه به نظر مثبت کمیسیون اعتباری بانک مرکزی ایران در خصوص مدیریت، کنترل منابع و عدم اضافه برداشت این بانک انجام شده است.
برپایه این گزارش، مأموریت توسعه ای بانک صنعت و معدن به منظور افزایش توان آن برای تأمین مالی طرح های صنعتی، به تازگی موضوع افزایش سرمایه بانک ها در لایحه بودجه دولت ارائه شده است.
بانک صنعت و معدن قرار است با تامین مالی لازم تا پایان سال جاری در مجموع امکان بهره برداری از 40 طرح را در سطح کشور فراهم سازد که حدود 950 میلیون دلار سرمایه گذاری دارد و امکان اشتغال مستقیم چهار هزار و 500 نفر را فراهم می سازد.
همکاری با صندوق توسعه ملی از برنامه های بانک صنعت و معدن است که برای سال جاری قرارداد 3.9 میلیارد دلاری بین دو طرف به امضا رسید.
بانک صنعت و معدن در کنار حوزه تخصصی، در سال جاری تامین مالی یک پروژه بیمارستان فوق تخصصی مغز و اعصاب را که 87 میلیون یورو تجهیزات در کنار 180 میلیون تومان نیاز ریالی دارد، برعهده گرفت.



   shortlink:  
شرکت فولاد مبارکه
شرکت فولاد هرمزگان
علی بابا
فولاد خوزستان
شرکت فولاد غدیر نی ریز
شرکت سنگ آهن مرکزی ایران
شرکت گهرزمین
فولاد سنگان
آلومینای ایران جاجرم
شرکت صبافولاد