سیمان و مصالح

بهره‌برداری از کارخانه کارخانه تولید سیمان ایران در ونزوئلا

بهره‌برداری از کارخانه کارخانه تولید سیمان ایران در ونزوئلا
پایگاه خبری معدن نیوز- کارخانه تولید سیمان سروآسول ساخت شرکت ایرانی احداث صنعت، در ونزوئلا افتتاح شد.
  بزرگنمايي:


پایگاه خبری معدن نیوز- کارخانه تولید سیمان سروآسول ساخت شرکت ایرانی احداث صنعت، در ونزوئلا افتتاح شد.
به گزارش پایگاه خبری معدن نیوز، در مراسم رسمی افتتاح این کارخانه که در شهر ماتورین در 500 کیلومتری شرق پایتخت ونزوئلا قرار دارد، مهدی کرباسیان معاون وزیر صنعت، معدن و تجارت کشورمان و فرناندو مارتینزمعاون وزیر صنایع ونزوئلا حضور داشتند.
این کارخانه با نزدیک400 میلیون دلار سرمایه‌گذاری دولت ونزوئلا و به‌دست متخصصان ایرانی ساخته شده است.
مهدی کرباسیان، رییس هیات عامل سازمان توسعه و نوسازی معادن و صنایع معدنی ایران ساخت این کارخانه را نمادی از توانمندی‌های فنی و مهندسی ایران دانست و افزود: این کارخانه به عنوان دستاورد جمهوری اسلامی ایران در عرصه صدور خدمات فنی مهندسی است. هم اکنون ایران در زمینه احداث کارخانه سیمان پیشرفت‌های بسیار خوبی داشته و تولید سیمان کشورمان درحال‌حاضر سالانه 80 میلیون تن است که 20 میلیون تن آن صادر می‌شود.
معاون وزیر صنایع ونزوئلا هم گفت که تحویل این کارخانه پیشرفته تولید سیمان در سی و ششمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی ایران را، نشانه پیشرفت کم نظیر ایران با وجود فشارهای روزافزون می‌داند.
فرناندو مارتینز افزود: این کارخانه نقش مهمی در رفع نیازهای روز افزون ونزوئلا به سیمان دارد.
معاون وزیر صنایع ونزوئلا گفت: ما انتظار داریم که در آینده هم باز بتوانیم چنین همکاری هایی با ایران داشته باشیم و از تجربیات موفق جمهوری اسلامی ایران، برای توسعه ونزوئلا استفاده کنیم.
تا پیش از این در ونزوئلا سالی 8 میلیون تن سیمان تولید می‌شد که با آغاز به کار این کارخانه، یک میلیون به ظرفیت تولید سالانه سیمان در ونزوئلا افزوده شد.



   shortlink:  
شرکت فولاد مبارکه
شرکت فولاد هرمزگان
علی بابا
فولاد خوزستان
شرکت فولاد غدیر نی ریز
شرکت سنگ آهن مرکزی ایران
شرکت گهرزمین
فولاد سنگان
آلومینای ایران جاجرم
شرکت صبافولاد