معدن

آموزش ایمنی کارگران معادن بخش خصوصی در ۷ استان

آموزش ایمنی کارگران معادن بخش خصوصی در ۷ استان
پایگاه خبری معدن نیوز- مدیر آموزش، پژوهش و فناوری سازمان توسعه و نوسازی معادن و صنایع معدنی ایران اعلام کرد: این سازمان طرح آموزش ایمنی کارگران معادن را در ۷ استان به صورت آزمایشی اجرا می‌کند.
  بزرگنمايي:


پایگاه خبری معدن نیوز- مدیر آموزش، پژوهش و فناوری سازمان توسعه و نوسازی معادن و صنایع معدنی ایران اعلام کرد: این سازمان طرح آموزش ایمنی کارگران معادن را در 7 استان به صورت آزمایشی اجرا می‌کند.
به گزارش پایگاه خبری معدن نیوز، شمس‌الدین سیاسی راد گفت: طرح یاد شده در راستای ارتقای سطح مهارت‌های ایمنی کار برای کارگران معادن بخش خصوصی، با همکاری سازمان نظام مهندسی معدن و سازمان آموزش فنی و حرفه‌ای است.
وی افزود: در این طرح 500 نفر از کارگران شاغل در معادن استان‌های خراسان رضوی، یزد، همدان، اصفهان، سمنان، زنجان و فارس دوره آموزشی مطابق استاندارد را طی می‌کنند.
سیاسی راد ادامه داد: کارگران مذکور آموزش‌ها را مطابق استانداردهای شایستگی سازمان آموزش فنی و حرفه‌ای شامل رعایت نکات ایمنی، بهداشتی و زیست محیطی در معادن روباز معادل 24 ساعت و معادن زیرزمینی 32 ساعت را از اوایل تیر ماه جاری طی کرده و گواهی رسمی شرکت در دوره را دریافت خواهند کرد.
وی گفت: بر اساس ارزیابی نتایج حاصل از اجرای این مرحله از برنامه آموزشی، این طرح برای کارگران شاغل در معادن سایر استان‌های کشور نیز اجرا خواهد شد.



   shortlink:  
شرکت فولاد مبارکه
شرکت فولاد هرمزگان
علی بابا
فولاد خوزستان
شرکت فولاد غدیر نی ریز
شرکت سنگ آهن مرکزی ایران
شرکت گهرزمین
فولاد سنگان
آلومینای ایران جاجرم
شرکت صبافولاد