ورزش بنگاه ها

قلعه نویی: با دو برد خانگی، صعود می کنیم

قلعه نویی: با دو برد خانگی، صعود می کنیم
پایگاه خبری معدن نیوز- امیر قلعه نویی سرمربی ذوب آهن با حضور در نشست خبری درباره دیدار با لوکوموتیو گفت: سالگرد شهادت حضرت زهرا و سانحه سقوط هوایپما را تسلیت می گویم. از هوادارانی که در ورزشگاه حاضر شدند که ۱۰۰ هزار نفر ارزش داشتند و شما خبرنگاران تشکر می کنم. به بازیکنانم تبریک می گویم که فوتبال مردانه بازی کردند. من قبلا هم گفتم اگر ما گل می خوریم، روی اشتباهات فردی است. امروز یک فوتبال منظم برابر یکی از بهترین تیم های ازبکستان بازی کردیم. یک تیم قدرتی و ماشینی بودند و بازیکنان تکنیکی داشتند و فکر نمی کنم به جز یک تک به تک دیگر موقعیتی به این تیم دادیم. آینده خوبی داریم اما باید با کیفیت تر بازی کنیم. ۳ امتیاز این بازی ما را به جدول برگرداند و اگر مساوی می شد، عقب می افتادیم. امیدوارم در بازی های آینده به ویژه در لیگ قهرمانان آسیا صعود کنیم. ما در گروه مرگ هستیم اما ذوب آهن پتانسیل بالایی دارد. بازیکنان تا تمرین فردا اجازه دارند خوشحالی کنند اما بعد از آن باید به فکر پدیده باشند.
  بزرگنمايي:

به گزارش معدن نیوز به نقل از سایت فرهنگی ورزشی باشگاه ذوب آهن اصفهان، سرمربی ذوب آهن درباره فاصله زیاد تبریزی با محوطه جریمه افزود: ما 4-2-3-1 بازی می کردیم و تبریزی بازیکن آزاد ما بود و امیدوارم بیشتر گلزنی کند. او باید در بحث دفاعی با دفاع راست حریف حرکت کند اما وقتی ما توپ داریم، او و حسینی آزاد هستند. ما به آنها گفتیم از فضای پشت هافبک دفاعی استفاده کند.

قلعه نویی درباره عدم حضور هواداران سپاهان در ورزشگاه، تصریح کرد: مسئول روابط عمومی باشگاه سپاهان به من گفت که ما برای این بازی برنامه داریم و من به همین دلیل اعلام کردم. باز هم می گویم که همین تعداد که آمدند و از بازی های قبل بیشتر بودند، برای ما عزیز هستند و ما با بازی های خوب خود هواداران بیشتری را به ورزشگاه می کشانیم. هواداران ذوب آهن مشغله دارند و شاید به همین دلیل به ورزشگاه نمی آیند و باید با بازی خوب این افراد را به ورزشگاه بکشانیم.

سرمربی ذوب آهن درباره دیدارهای پیش روی این تیم و شانس صعود ذوب آهن، عنوان کرد: باز هم می گویم که در گروه مرگ هستیم اما ما چند شاخصه خوب داریم. تجربه و پتانسیل بالای ما این دو شاخصه هستند. اگر در بازی قبل اشتباهات فردی نداشتیم و بازیکنان تعویضی درست عمل می کردند، 4 تا 6 امتیاز می گرفتیم. ما به صعود امیدواریم و چون در زمین های خوب بازی می کنیم، بازیکنان با کیفیت ما بهتر بازی می کنند اما در لیگ مثلا برابر سیاه جامگان در زمین سخت که حریفان ما هم ناراضی هستند، نمی شود بازی کرد. ما الان به جدول برگشتیم و اگر در دو بازی خانگی بعدی 6 امتیاز بگیریم، تقریبا صعود کردیم.

سرمربی ذوب آهن درباره عملکرد متفاوت این تیم در دو نیمه، عنوان کرد: با توجه به باخت در بازی قبلی ما اندکی استرس داشتیم و زمانیکه با آنها بین دو نیمه صحبت کردیم، بازیکنان با آرامش در زمین حاضر شدند. ما از دکتر نقابیان که تحصیلکرده فرانسه هستند استفاده می کنیم و ایشان از دیروز کار خود را شروع کردند. دلیل عملکرد ما در نیمه اول، باخت در بازی قبلی بود و ما می دانستیم با وجود مساوی از جدول خارج می شویم. بعد از گل آهنگ تیمی ما افت کرد و بازیکنان باید بدانند که بعد از گل باید با همان ریتم ادامه بدهند.


   shortlink:  
شرکت فولاد مبارکه
شرکت فولاد هرمزگان
علی بابا
فولاد خوزستان
شرکت فولاد غدیر نی ریز
شرکت سنگ آهن مرکزی ایران
شرکت گهرزمین
فولاد سنگان
آلومینای ایران جاجرم
شرکت صبافولاد