اکتشاف و ماشین آلات

رکورد حفاری در معدن طلای زرشوران شکسته شد

رکورد حفاری در معدن طلای زرشوران شکسته شد
پایگاه خبری معدن نیوز- رکورد حفاری اکتشافی در بزرگ‌ترین معدن طلای ایران از سوی یک شرکت داخلی شکسته شد.
  بزرگنمايي:


پایگاه خبری معدن نیوز- رکورد حفاری اکتشافی در بزرگ‌ترین معدن طلای ایران از سوی یک شرکت داخلی شکسته شد.
به گزارش پایگاه خبری معدن نیوز، در بهار امسال یک شرکت داخلی توانست 3هزار متر حفاری اکتشافی در معدن طلای زرشوران انجام دهد که پیش از این انجام چنین عملیاتی در بخش حفاری کشور بی‌سابقه بود.
عضو و نایب رییس اتحادیه حفاران غیرنفتی با اعلام این خبر تصریح کرد: در سه ماه بهار امسال با به کارگیری روش‌های جدید و تغییر نگرش‌های پیشین میزان حفاری را به سطحی رساندیم که پیشتر سابقه نداشت.
محسن حبیبی مدیرعامل شرکت علوم زمین پاسارگاد با اشاره به اینکه شرایط سخت جغرافیایی منطقه زرشوران اجازه فعالیت اکتشافی در تمام ماه‌های سال را نمی‌دهد، گفت: تا پیش از امسال تنها تلاش می‌شد 2هزار متر در طول یکسال در زرشوران انجام شود به طوری که حتی شرکت‌های خارجی نیز توانایی انجام عملیات وسیع حفاری در این منطقه را نداشتند.
حبیبی حمایت‌های ایمیدرو در اجرای این عملیات و شکست رکورد حفاری را یادآور شد و افزود: با به روز کردن تجهیزات و استفاده از مشاوره یک شرکت خارجی توانستیم روش‌های جدید حفاری را پیاده کنیم.
وی درباره استفاده از تجربه فعالیت در معدن زرشوران در معادن دیگر کشور گفت: درحال‌حاضر در حال آموزش حفاری به یک شرکت خارجی هستیم که در یکی از معادن زغالسنگ ایران در حال فعالیت است.
 



   shortlink:  
شرکت فولاد مبارکه
شرکت فولاد هرمزگان
علی بابا
فولاد خوزستان
شرکت فولاد غدیر نی ریز
شرکت سنگ آهن مرکزی ایران
شرکت گهرزمین
فولاد سنگان
آلومینای ایران جاجرم
شرکت صبافولاد