صنایع معدنی

رشد ۳ درصدی حمل محصولات ریلی در ناحیه نورد سرد

رشد ۳ درصدی حمل محصولات ریلی در ناحیه نورد سرد
پایگاه خبری معدن نیوز- رییس واحد بسته بندی و بارگیری ناحیه نوردسرد فولاد مبارکه اظهار کرد: در مهر ماه امسال رکورد جدید حمل ریلی محصولات نورد سرد به میزان ۳۰ هزار و ۱۱۳ تن به ثبت رسید که نسبت به رکورد قبلی ۳ درصد رشد را نشان می دهد .
  بزرگنمايي:

پایگاه خبری معدن نیوز- رییس واحد بسته بندی و بارگیری ناحیه نوردسرد فولاد مبارکه اظهار کرد: در مهر ماه امسال رکورد جدید حمل ریلی محصولات نورد سرد به میزان 30 هزار و 113 تن به ثبت رسید که نسبت به رکورد قبلی 3 درصد رشد را نشان می دهد .
به گزارش پایگاه خبری معدن نیوز، محسن زارع با بیان اینکه رکورد قبلی این واحد در مرداد امسال و به میزان 29 هزار و 310 تن به ثبت رسیده بود، افزود : حمل ریلی در جهان دارای مزایای قابل توجهی است که همواره از دید مشتریان محصولات فولادی و تولیدکنندگان مورد توجه قرار گرفته است.
وی ضمانت بیشتر سلامت محصول تا رسیدن به دست مشتری، کاهش میزان سوخت مصرفی برای حمل محصول، افزایش ایمنی حمل و کاهش ترافیک و حوادث جادهای را بخشی از مزایای حمل ریلی نسبت به حمل جادهای برشمرد.
زارع با بیان این که عمده مشتریان حمل ریلی محصولات نورد سرد، خودرو سازان هستند، افزود: با بازگشت رونق به بازار، و ترغیب مشتریان به سفارشات حمل ریلی، شاهد روند رو به رشد سفارش های ریلی مشتریان و به تبع آن بارگیری و ارسال محصولات نوردسرد به صورت ریلی خواهیم بود .



   shortlink:  
شرکت فولاد مبارکه
شرکت فولاد هرمزگان
علی بابا
فولاد خوزستان
شرکت فولاد غدیر نی ریز
شرکت سنگ آهن مرکزی ایران
شرکت گهرزمین
فولاد سنگان
آلومینای ایران جاجرم
شرکت صبافولاد