آلومینیوم و مس

اهدای نشان «توجه به افکار عمومی» به روابط عمومی شرکت مس

اهدای نشان «توجه به افکار عمومی» به روابط عمومی شرکت مس
پایگاه خبری معدن نیوز- روابط عمومی شرکت ملی صنایع مس ایران در یازدهمین سمپوزیوم بین‌المللی روابط عمومی موفق به دریافت نشان ویژه «توجه به افکار عمومی» شد.
  بزرگنمايي:

پایگاه خبری معدن نیوز- روابط عمومی شرکت ملی صنایع مس ایران در یازدهمین سمپوزیوم بین‌المللی روابط عمومی موفق به دریافت نشان ویژه «توجه به افکار عمومی» شد.
 به گزارش پایگاه خبری معدن نیوز، شرکت ملی صنایع مس ایران به دلیل اهمیت به ابزارهای اطلاع رسانی الکترونیکی و نوشتاری و انتشار مسائل و رخدادهای داخلی و بین‌المللی صنعت مس برای ذینفعان درونی و برونی شرکت در سایت خبری مس پرس، ماهنامه عصر مس و هفته نامه مس کار و همچنین بهره گیری از ابزارهای نوین ارتباطی و شبکه‌های اجتماعی از سوی کمیته داوری سمپوزیوم، شایسسته دریافت این نشان شد.
در این سمپوزیوم پیام آیت الله هاشمی رفسنجانی رییس مجمع تشخیص مصلت نظام به مناسبت آغاز به کار همایش بین‌المللی روابط عمومی‌ها از سوی علی سلیمانی مدیر کل روابط عمومی مجمع تشخیص مصلحت نظام قرائت شد.
رییس مجمع تشخیص مصلحت نظام در این پیام گفت: در عرصه سیاست داخلی می‌توان از این امکان ارتباطی برای توسعه همگونی، همکاری و تعامل و ایجاد همدلی اجتماعی و ملی بهتر استفاده کرد.
وی افزود: تقویت نهاد روابط عمومی و تخصصی کردن آن در همه ابعاد، نهادها، ارگان‌ها و سازمان‌ها و به تبع آن نظام را به توان و قدرت ارتباطی پیشرفته و حرفه‌ای تری خواهد رساند.
هاشمی رفسنجانی با اشاره به نقش و جایگاه روابط عمومی‌ها در برقرار مذاکرات سازنده و مثبت با نهادهای داخلی و بین‌المللی اظهارکرد: بی‌تردید افزایش محبوبیت ایران طی سال‌های اخیر و دیپلماسی هوشمند کشور در مذاکرات هسته‌ای نمونه‌ای موفق و قابل ارائه در زمینه کاربرد خردمندانه قدرت ارتباطی است.
در ادامه برنامه هوشمند سفیدی دبیر یازدهمین دوره سمپوزیوم بین‌المللی روابط عمومی به ارائه برنامه‌های این سمپوزیوم پرداخت و گفت: نبود ارتقای توانمندی‌های روابط عمومی‌ها و کاهش مستمر انگیزه‌های دست اندرکاران روابط عمومی در حالی که انتظارات مسئولان از آنها در جامعه در حال توسعه و افزایش است، با هم سازگاری ندارند.
وی همچنین با بیان اینکه روابط عمومی، کلید طلایی و یکی از ظرفیت‌های آن، تولید قدرت ارتباطی است، از نبودن حساسیت متولی روابط عمومی کشور نسبت به سرنوشت این حرفه، انتقاد کرد و خواستار حل مسائل روابط عمومی‌ها شد.
در پایان مراسم افتتاحیه از 7 مدیر ارشد ارتباط گستر، برترین‌های روابط عمومی ایران و کارشناسان برتر روابط عمومی تجلیل شد.





   shortlink:  
شرکت فولاد مبارکه
شرکت فولاد هرمزگان
علی بابا
فولاد خوزستان
شرکت فولاد غدیر نی ریز
شرکت سنگ آهن مرکزی ایران
شرکت گهرزمین
فولاد سنگان
آلومینای ایران جاجرم
شرکت صبافولاد