معدن

برای نخستین بار صورت می گیرد؛

برگزاری کنفرانس دستاوردهای نوین مهندسی برق در معادن و صنایع معدنی در آذربایجان شرقی

برگزاری کنفرانس دستاوردهای نوین مهندسی برق در معادن و صنایع معدنی در آذربایجان شرقی
پایگاه خبری معدن نیوز- رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت آذربایجان شرقی از برگزاری کنفرانس دستاوردهای نوین مهندسی برق در معادن و صنایع معدنی در اردیبهشت ماه سال آتی در این استان خبر داد.
  بزرگنمايي:

به گزارش معدن نیوز، حسین نجاتی در جلسه بررسی محورهای کنفرانس دستاوردهای نوین مهندسی برق در معادن و صنایع معدنی با بیان این مطلب، افزود: این کنفرانس برای اولین بار با حمایت و موافقت معاونت امور معادن و صنایع معدنی وزارت صنعت، معدن و تجارت با همکاری دانشکده مهندسی برق دانشگاه تبریز و با حضور شرکت های فعال در حوزه معدن و صنایع داخلی و خارجی­ برگزار می‌شود و به تبیین و تشریح بخشی از محورهای اصلی همایش و اهداف آن می‌پردازد.

وی با اشاره به برخی اهداف این کنفرانس تصریح کرد: برگزاری کنفرانس یاد شده از جهات مختلف از جمله ارتقاء سطح ارتباط و تعامل صنعت و دانشگاه، ایجاد اشتغال پایدار برای فارغ التحصیلان دانشگاه های استان، ممیزی انرژی، بهینه سازی و بهبود کیفیت خط تولید و ارتقاء تکنولوژی و بهره‌برداری از فناوری های نوین در حوزه معادن و صنایع معدنی ضرورت دارد و تعامل سازنده همه بخش های اجرایی و دانشگاهی استان در جهت پیشبرد اهداف این کنفرانس و برنامه های علمی و صنعتی آینده حایز اهمیت است.
نجاتی افزود: این کنفرانس با رویکرد تخصصی مهندسی برق در معادن و صنایع معدنی و با اهداف متنوع به ویژه مدیریت انرژی، ارتقاء ایمنی، تکنولوژی های نوین اکتشاف بدون تخریب زمین و... به منظور ایجاد کلینیک‌های تخصصی که همواره مورد تأکید وزارت صنعت، معدن و تجارت نیز بوده است برگزارخواهد شد.


   shortlink:  
شرکت فولاد مبارکه
شرکت فولاد هرمزگان
علی بابا
فولاد خوزستان
شرکت فولاد غدیر نی ریز
شرکت سنگ آهن مرکزی ایران
شرکت گهرزمین
فولاد سنگان
آلومینای ایران جاجرم
شرکت صبافولاد