آلومینیوم و مس

امضای تفاهمنامه واگذاری پهنه اکتشافی اهر

امضای تفاهمنامه واگذاری پهنه اکتشافی اهر
پایگاه خبری معدن نیوز- با امضای تفاهمنامه واگذاری پهنه اکتشافی اهر، شروع عملیات اکتشاف مس در پهنه اهربه صورت رسمی با مساحت ۶ هزارکیلومتر مربع از سوی شرکت ملی صنایع مس ایران آغاز شد.
  بزرگنمايي:

پایگاه خبری معدن نیوز- با امضای تفاهمنامه واگذاری پهنه اکتشافی اهر، شروع عملیات اکتشاف مس در پهنه اهر به صورت رسمی با مساحت 6 هزارکیلومتر مربع از سوی شرکت ملی صنایع مس ایران آغاز شد.
به گزارش پایگاه خبری معدن نیوز، بابک بابائی مدیر امور اکتشافات و مهندسی توسعه شرکت ملی صنایع مس ایران با بیان این مطلب گفت: در راستای به‌کارگیری سیاست توسعه مداوم اکتشافات ذخایر جدید معدنی مس، تفاهمنامه واگذاری پهنه اکتشافی اهر میان این شرکت و سازمان صنعت، معدن و تجارت استان آذربایجان شرقی به امضا رسید.
وی افزود: همزمان با امضای تفاهنامه که با حضور نمایندگان سازمان صنعت سازمان صنعت، معدن و تجارت استان آذربایجان شرقی، سازمان زمین شناسی باختری و جمعی از اساتید دانشگاه تبریز و دانشگاه صنعتی سهند انجام شد، گزارش شماره یک پیشرفت مطالعات اکتشافی توسط امور اکتشافات و مهندسی توسعه شرکت مس ارائه و تصمیم‌هایی درباره چگونگی ادامه کار اتخاذ شد.
بابائی افزود: با امضای این تفاهنامه در 12 دی‌ماه به صورت رسمی شروع عملیات اکتشاف در پهنه اهر از سوی شرکت مس آغاز شده است.
مدیر امور اکتشافات و مهندسی توسعه در ادامه به اهمیت انجام مطالعات اکتشافی در پهنه اهر اشاره کرد و گفت: وجود ظرفیت‌های معدنی مناسب در این پهنه، دانش و تجربه، و سابقه شرکت ملی صنایع مس ایران در امر اکتشاف به همراه بهره‌گیری از تجربیات مراکز صنعتی، پژوهشی و دانشگاهی در استان آذربایجان شرقی به همراه برنامه‌ریزی‌های صورت گرفته در خصوص بکارگیری و استفاده از دانش‌های نوین و بروز اکتشافی در مطالعات پهنه اهر، نوید آن را خواهد داشت که نتایج حاصل از این مطالعات و عملیات منجر به دستیابی به اطلاعات ارزشمند و مناسبی شود تا بتواند پایه‌گذار اعتلای صنعت معدنی و اکتشافی در استان آذربایجان شود.



   shortlink:  
شرکت فولاد مبارکه
شرکت فولاد هرمزگان
علی بابا
فولاد خوزستان
شرکت فولاد غدیر نی ریز
شرکت سنگ آهن مرکزی ایران
شرکت گهرزمین
فولاد سنگان
آلومینای ایران جاجرم
شرکت صبافولاد