آلومینیوم و مس

هیندالکو عملیات معدن مس استرالیا را تا اواخر سال ۲۰۱۰ از سر می گیرد

هیندالکو عملیات معدن مس استرالیا را تا اواخر سال ۲۰۱۰ از سر می گیرد
خبرگزاری تخصصی معدن- شرکت گروه آدیتا بیرلا هیندالکو امیدوار است عملیاتهای معدن مس مونت گوردون استرالیا را تا پایان سال ۲۰۱۰ مجدداً راه اندازی کند.
  بزرگنمايي:

خبرگزاری تخصصی معدن- شرکت گروه آدیتا بیرلا هیندالکو امیدوار است عملیاتهای معدن مس مونت گوردون استرالیا را تا پایان سال 2010 مجدداً راه اندازی کند.
به گزارش معدن نیوز ؛ آقای دبو بهات تاچاریا مدیر عامل هیندالکو گفت که معدن مونت گردون که هم اکنون تحت عملیات نگهداری قرار دارد به خاطر رشد قیمتهای مس در بازارهای بین المللی راه اندازی خواهد شد. واحد نوولیس این شرکت که در آتلانتا مستقر است تا سال 2014 ظرفیت خود را تا 20 درصد افزایش خواهد داد. نوولیس از تولید کنندگان جهانی آلومینیوم است. آقای بهات تاچاریا گفت که واحد نوولیس ما از طریق توسعه کارخانه های معادن قدیمی شرکت در بازارهای رو به رشد ظرفیت خود را بالا خواهد برد. با این وجود، او چزئیات ظرفیت فعلی این واحد را اعلام نکرد. او گفت که سود خالص هیندالکو در فصل سوم سال جاری به دلایل بهبود تولید و فرآوری مناسب تر و  ترکیب جغرافیایی ، با 26 درصد رشد به 433 کرور روپیه رسید. سود خالص این شرکت در دوره مشابه در سال گذشته برابر با 344 کرور روپیه بود.


   shortlink:  
شرکت فولاد مبارکه
شرکت فولاد هرمزگان
علی بابا
فولاد خوزستان
شرکت فولاد غدیر نی ریز
شرکت سنگ آهن مرکزی ایران
شرکت گهرزمین
فولاد سنگان
آلومینای ایران جاجرم
شرکت صبافولاد