اکتشاف و ماشین آلات

توسط سازمان زمین‌شناسی و اکتشافات‌معدنی کشور برگزار می‌شود:

سی و چهارمین گردهمایی و دومین کنگره بین‌المللی علوم‌زمین در اسفندماه

سی و چهارمین گردهمایی و دومین کنگره بین‌المللی علوم‌زمین در اسفندماه
پایگاه خبری معدن نیوز- "سی و چهارمین گردهمایی و دومین کنگره بین‌المللی علوم‌زمین" با همکاری سازمان ها، مؤسسات و دانشگاه‌های کشورهای صاحب نام در عرصه علوم زمین و نیز شرکت‌ها و مجموعه‌های مرتبط با فعالیت‌های زمین‌شناسی و معدن ۳ لغایت ۵ اسفند ماه امسال برگزار می‌شود.
  بزرگنمايي:

پایگاه خبری معدن نیوز- "سی و چهارمین گردهمایی و دومین کنگره بین‌المللی علوم‌زمین" با همکاری سازمان ها، مؤسسات و دانشگاه‌های کشورهای صاحب نام در عرصه علوم زمین و نیز شرکت‌ها و مجموعه‌های مرتبط با فعالیت‌های زمین‌شناسی و معدن 3 لغایت 5 اسفند ماه امسال برگزار می‌شود.
به گزارش پایگاه خبری معدن نیوز، این گردهمایی با توجه به اهمیت کاربردی شدن فعالیت‌های پژوهشی به ویژه در علوم بین رشته‌ای و ایجاد زمینه‌های مناسب در بهره گیری از ظرفیت‌های مکانی و ارتقای سطح بهره‌مندی از قابلیت‌های بخش خصوصی داخل و خارج از مرزهای ایران برگزار می‌شود.
انتخاب کتاب برتر و نقشه زمین‌شناسی سال همچون سال‌های گذشته، در سی و چهارمین گردهمایی و دومین کنگره بین‌المللی علوم‌زمین صورت خواهد گرفت.
همچنین انجمن علمی زمین‌شناسی دانشگاه شهید بهشتی در نظر دارد پنجمین مسابقه عکس زمین را در محل سازمان زمین‌شناسی و اکتشافات‌معدنی کشور برگزار کند.



   shortlink:  
شرکت فولاد مبارکه
شرکت فولاد هرمزگان
علی بابا
فولاد خوزستان
شرکت فولاد غدیر نی ریز
شرکت سنگ آهن مرکزی ایران
شرکت گهرزمین
فولاد سنگان
آلومینای ایران جاجرم
شرکت صبافولاد