آلومینیوم و مس

ارائه نقشه راه شرکت ملی مس در سال ۹۵

ارائه نقشه راه شرکت ملی مس در سال ۹۵
پایگاه خبری معدن نیوز- همایش راهبران شرکت مس به‌منظور بررسی عملکرد شرکت در سال ۹۴ و تشریح استراتژی‌های شرکت در سال ۹۵، در مجتمع مس سونگون برگزار شد.
  بزرگنمايي:

پایگاه خبری معدن نیوز- همایش راهبران شرکت مس به‌منظور بررسی عملکرد شرکت در سال 94 و تشریح استراتژی‌های شرکت در سال 95، در مجتمع مس سونگون برگزار شد.
به گزارش پایگاه خبری معدن نیوز، در این همایش که با حضور مراد علیزاده، مدیرعامل شرکت ملی صنایع مس ایران، حاجی آقازاده، مدیرعامل شرکت مس آذربایجان، اعضای هیات‌مدیره، معاونان شرکت مس و مدیران و کارکنان مجتمع مس سونگون برگزار شد عملکرد شرکت ملی صنایع مس ایران و شرکت مس آذربایجان در سال 94 بررسی شد.
بر اساس این گزارش، در این همایش مراد علیزاده مدیرعامل شرکت مس استراتژی‌ها، بایدها و نبایدهای شرکت مس در شرایط کنونی را مورد بررسی قرار داد و در تشریح این موضوع ابرازکرد: استراتژی‌های ما در سال جدید و در سال‌های آتی باید بر مبنای افزایش بهره‌وری و کاهش هزینه قیمت تمام شده باشد.
وی با تأکید بر اینکه برای تحقق این استراتژی و برنامه در شرکت مس همکاری و همدلی همه کارکنان شرکت نیاز است، اظهار کرد: خوشبختانه طی 2 سال گذشته این همکاری و همدلی در همه عرصه‌های شرکت وجود داشت و اگر وجود نداشت امروز شاهد تحقق برنامه‌های تولید و کاهش قیمت تمام‌شده محصولات شرکت نبودیم.



   shortlink:  
شرکت فولاد مبارکه
شرکت فولاد هرمزگان
علی بابا
فولاد خوزستان
شرکت فولاد غدیر نی ریز
شرکت سنگ آهن مرکزی ایران
شرکت گهرزمین
فولاد سنگان
آلومینای ایران جاجرم
شرکت صبافولاد