صنایع معدنی

افزایش همکاری‌های بانک ملت و ذوب آهن اصفهان

افزایش همکاری‌های بانک ملت و ذوب آهن اصفهان
پایگاه خبری معدن نیوز- مدیر شعب بانک ملت استان اصفهان همراه با دو تن از دیگر مسئولان این بانک ضمن حضور در ذوب آهن اصفهان با مدیرعامل این شرکت دیدار وگفت‌وگو کردند.
  بزرگنمايي:

پایگاه خبری معدن نیوز- مدیر شعب بانک ملت استان اصفهان همراه با دو تن از دیگر مسئولان این بانک ضمن حضور در ذوب آهن اصفهان با مدیرعامل این شرکت دیدار وگفت‌وگو کردند.
به گزارش پایگاه خبری معدن نیوز، هادی حطیم در این دیدار که معاونان خرید، مالی و اقتصادی و بازاریابی و فروش ذوب آهن نیز حضور داشتند با اشاره به مناسبات قبلی بانک ملت با ذوب آهن اصفهان و نقش تسهیلات بانکی دربرون رفت از بحران‌های اقتصادی درتمامی شرکت‌ها و به خصوص یک شرکت تولیدی مانند ذوب آهن از سرپرست جدید این بانک خواست که درارائه تسهیلات بانکی ونحوه بازپرداخت وام‌ها عدالت و منطق اقتصادی حاکم باشد.
احمد صادقی مدیرعامل ذوب آهن درادامه با یادآوری شرایط موجود شرکت درزمینه کاهش مصرف انرژی و مواد اولیه، اقتصادی شدن تولید، اجرای پروژه توازن 2 وافزایش تولیدات شرکت افزود: این شرکت درحال بازپرداخت حجم عظیم بدهی 5 هزار و600 میلیارد تومانی خود بوده و سعی داردکه این بدهی‌ها را با فروش و به کارگیری زمین‌ها وتملکات مختلف خود تسویه کند.
وی ادامه داد: بنابراین در این راه از تمام بانک‌ها و از جمله بانک ملت درخواست دارد که با تعیین حد اعتباری مناسب برای ذوب آهن، تسهیلات واقساط پرداخت وام‌های خود را به روز رسانی کرده و با درنظر گرفتن جایگاه ذوب آهن به عنوان یک مشتری بزرگ بانکی ویک شرکت تولیدی بزرگ، نرخ سود وام‌ها و دیرکرد جریمه‌ها را متوازن ومنطقی کند.
دراین دیدار، سرپرست شعب بانک ملت استان اصفهان نیز با یادآوری مناسبات قبلی بانک ملت و ذوب آهن اصفهان از آشنایی قبلی خود با معادن و ذوب آهن اصفهان سخن گفت و افزود: اهمیت جایگاه این مجتمع عظیم صنعتی به اندازه‌ای است که درابتدای حضور خود در بانک ملت اصفهان، ذوب آهن را به عنوان نخستین سازمان مورد بازدید خود انتخاب کرده و درنظر داریم که اقساط ذوب آهن را بلندمدت و قراردادهای قبلی را درقالب قراردادهای جدید تنظیم و برقرار کنیم.
سرپرست شعب بانک ملت استان با اشاره به مسئولیت‌های اجتماعی این بانک یادآور شد که بانک ملت درکنار خدمات و تسهیلات بانکی خود، همواره به نقش آفرینی در زمینه مسئولیت‌های اجتماعی، سلامت و تولید نیز توجه دارد.



   shortlink:  
شرکت فولاد مبارکه
شرکت فولاد هرمزگان
علی بابا
فولاد خوزستان
شرکت فولاد غدیر نی ریز
شرکت سنگ آهن مرکزی ایران
شرکت گهرزمین
فولاد سنگان
آلومینای ایران جاجرم
شرکت صبافولاد