آلومینیوم و مس

اجرای ۳ پروژه بهره‌وری نیروی انسانی در شرکت مس

اجرای ۳ پروژه بهره‌وری نیروی انسانی در شرکت مس
پایگاه خبری معدن نیوز- معاون منابع انسانی و امور اجتماعی شرکت ملی صنایع مس ایران از اجرای ۳ پروژه بهره‌وری نیروی انسانی در این شرکت خبر داد.
  بزرگنمايي:

پایگاه خبری معدن نیوز- معاون منابع انسانی و امور اجتماعی شرکت ملی صنایع مس ایران از اجرای 3 پروژه بهره‌وری نیروی انسانی در این شرکت خبر داد.
به گزارش پایگاه خبری معدن نیوز، مهدی ابراهیمی این مطلب را در جلسه تشکل‌های اسلامی اجتماعی شرکت مس آذربایجان که در راستای حل مسائل و مشکلات و ارتقای بهره‌وری نیروی انسانی کارکنان مس سونگون، برگزار شده بود، مطرح کرد.
وی ضمن بحث در خصوص معلول بودن مسائل مطرح شده در جلسات قبل و اینکه باید بدنبال علت‌ها باشیم، افزود: ما پروژه ارتقا و ترفیع، پروژه مدیریت و ارزیابی عملکرد و پروژه مدل شایستگی و کانون‌های ارزیابی برای شناخت افراد شایسته را در دست اجرا داریم و امیدواریم در طول زمان با توجه به بانک‌های اطلاعاتی به‌دست آمده از این پروژه‌ها طی یک فرآیند منطقی، مسائل نیروی انسانی را به بهترین شکل حل و فصل کنیم.
وی با اشاره به اینکه در حوزه توسعه منابع انسانی و مفاهیم منابع انسانی شرکت مس، تاکنون به صورت سنتی عمل شده است گفت: به این نتیجه رسیدیم که باید در این حوزه بازنگری شود و در فضای منابع انسانی تغییرات اساسی ایجاد کنیم که برای این امر نیازمند ساختار منضبط هستیم.
در این جلسه حاجی آقا زاده مدیرعامل شرکت مس آذربایجان اظهار کرد: در پی جلسات متعدد با اعضای تشکل‌ها و بررسی شرایط موجود شرکت بر آن شدیم تا با حضور مدیران ارشد شرکت ملی صنایع مس ایران پیرامون مسائل و مشکلات منابع انسانی و راههای رفع این مسائل گفت‌وگو کنیم.
مدیرعامل شرکت مس آذربایجان افزود: در این جلسه ضمن مروری بر مسائل مطرح شده در جلسات قبل، مسائل جدید نیز مطرح و مورد بررسی قرار گرفت تا در آینده‌ای نزدیک شاهد روند رو به بهبود مجموعه باشیم.



   shortlink:  
شرکت فولاد مبارکه
شرکت فولاد هرمزگان
علی بابا
فولاد خوزستان
شرکت فولاد غدیر نی ریز
شرکت سنگ آهن مرکزی ایران
شرکت گهرزمین
فولاد سنگان
آلومینای ایران جاجرم
شرکت صبافولاد