خودرو و صنایع وابسته

مهندس پوستین دوز خبر داد :

آمادگی سایپا برای تامین نیاز ناوگان حمل و نقل عمومی

آمادگی سایپا برای تامین نیاز ناوگان حمل و نقل عمومی
خبرگزاری تخصصی معدن- مدیرعامل گروه خودروسازی سایپا گفت: در راستای تحقق اهداف وزارت کشور، سایپا برای تامین رفاه و ظرفیت حوزه حمل و نقل عمومی آمادگی دارد.
  بزرگنمايي:

خبرگزاری تخصصی معدن- مدیرعامل گروه خودروسازی سایپا گفت: در راستای تحقق اهداف وزارت کشور، سایپا برای تامین رفاه و ظرفیت حوزه حمل و نقل عمومی آمادگی دارد.   
به گزارش معدن نیوز مهندس نعمت الله پوستین دوز مدیر عامل گروه خودروسازی سایپا در مراسم تحویل 350 دستگاه مینی بوس آذر به سازمان شهرداری ها که با حضور معاون وزیر کشور، مسئولین سازمان شهرداری ها و جمعی از نمایندگان مجلس شورای اسلامی در شرکت زامیاد برگزار شد، با ابراز خرسندی از همکاری با وزارت کشور، گفت: شرکت های سایپادیزل و زامیاد با برخورداری از شبکه خدمات پس از فروش مجهز در سطح کشور، در خدمت سازمان های خدمات شهری هستند.
وی تصریح کرد:شرکت طراحی و مهندسی ایران کاوه سایپا مامور شده تا در حوزه کاربری ها و تجهیزات مورد نیاز استانداری ها، شهرداری ها، فرمانداری ها، دهیاری ها و بخشداری ها پاسخ گوی نیازها باشد.
وی تامین خودروهای آتش نشانی و تجهیز و ارائه خدمات پس از فروش آنان را از دیگر برنامه های سایپا برای کمک به سازمان های شهری دانست و گفت: گروه خودروسازی سایپا آمادگی دارد تا نیاز ناوگان تاکسیرانی و اتوبوسرانی کشور را نیز مرتفع سازد.
مدیر عامل گروه خودروسازی سایپا افزود: دیدگاه سایپا در خصوص توسعه نیازهای فنی و مهندسی تجهیزات خدمات شهری، هم کاربردی و اقتصادی است و هم با هدف ایجاد اشتغال برای افرادی است که از خودروهای تجاری استفاده می کنند.
پوستین دوز با اشاره به اقدامات صورت گرفته در گروه خودروسازی سایپا برای رفع نیاز کشور در حوزه خودروهای تجاری، اظهار داشت: از نمایندگان مجلس به عنوان قانون گذاران تقاضا داریم با وضع قوانین جدید شرایطی را ایجاد کنند که شرکت های تجاری به طور مستقیم خودروهای سنگین را خریداری کرده و در اختیار رانندگان قرار دهند تا هم خدمات پس از فروش و پشتیبانی های فنی و مهندسی بخوبی صورت گیرد و هم امورات شهری دچار مشکل نشود و بستر توسعه صنعت خودروهای تجاری کشور شکل گرفته و در پی آن، کشورمان به یک تجاری ساز درجه اول در دنیا تبدیل شود.
وی در خاتمه تاکید کرد: امیدواریم وزارت کشور، وزارت راه و ترابری، وزارت صنایع و معادن، نمایندگان محترم مجلس و مجموعه خودروسازان در آستانه هدفمندسازی یارانه ها با هماهنگی با یکدیگر موجب بهره مندی حداکثری مردم از این طرح شوند.


   shortlink:  
شرکت فولاد مبارکه
شرکت فولاد هرمزگان
علی بابا
فولاد خوزستان
شرکت فولاد غدیر نی ریز
شرکت سنگ آهن مرکزی ایران
شرکت گهرزمین
فولاد سنگان
آلومینای ایران جاجرم
شرکت صبافولاد