ورزش بنگاه ها

قهرمانی تیم فوتسال مجتمع مس سرچشمه در مسابقات ایمیدرو

قهرمانی تیم فوتسال مجتمع مس سرچشمه در مسابقات ایمیدرو
خبرگزاری تخصصی معدن- تیم فوتسال مجتمع مس سرچشمه از بین ۱۷ تیم شرکت کننده زیر مجموعه سازمان توسعه و نوسازی در سومین دور مسابقات فوتسال که در روز جمعه ۱۴ آذر ماه در شهر بندرعباس برگزار شد مقام اول را از آن خود کرد.
  بزرگنمايي:

خبرگزاری تخصصی معدن- تیم فوتسال مجتمع مس سرچشمه از بین 17 تیم شرکت کننده زیر مجموعه سازمان توسعه و نوسازی در سومین دور مسابقات فوتسال که در روز جمعه 14 آذر ماه در شهر بندرعباس برگزار شد مقام اول را از آن خود کرد.
به گزارش معدن نیوز ؛ در این مسابقه با نتیجه 5 بر 2 تیم حریف را شکست داده و در مرحله نهایی به مصاف تیم فولاد خوزستان رفته که در این مسابقه با نتیجه 3 بر 2 پیروز میدان شد.
در این دوره از مسابقات تیمهای فولاد خوزستان و فولاد مبارکه سپاهان نیز به ترتیب مقامهای دو م و سوم را کسب نمودند.
لازم به ذکر است که این مسابقات در سه دوره انجام شده که در دور اول و دوم مجتمع مس سرچشمه مقام چهارم و دوم را از آن خود کرد.
اعضای تیم فوتسال مجتمع مس سرچشمه را آقایان مهدی معصومی، محمدرضا ابراهیمی، منصور فتاحی، امین کاردوست، مجتبی اسماعیلی، فرهاد اله دینی، عباس محمدی، مسعود علی دادی، مهدی محرمی، محمدعلی پور مؤمنی و مسعود ملاحسینی تشکیل میدهند که با سرمربی گری محمدصادق ناظری مقدم و سرپرستی علی جلیلیان موفق به کسب این مقام شدند .


   shortlink:  
شرکت فولاد مبارکه
شرکت فولاد هرمزگان
علی بابا
فولاد خوزستان
شرکت فولاد غدیر نی ریز
شرکت سنگ آهن مرکزی ایران
شرکت گهرزمین
فولاد سنگان
آلومینای ایران جاجرم
شرکت صبافولاد