فولاد و آهن

احمدیه مدیر عامل شرکت ملی فولاد ایران شد

احمدیه مدیر عامل شرکت ملی فولاد ایران شد
خبرگزاری تخصصی معدن- اسرافیل احمدیه طی حکمی از سوی رئیس هیات عامل ایمیدرو به عنوان مدیر عامل شرکت ملی فولاد ایران منصوب شد.
  بزرگنمايي:

خبرگزاری تخصصی معدن- اسرافیل احمدیه طی حکمی از سوی رئیس هیات عامل ایمیدرو به عنوان مدیر عامل شرکت ملی فولاد ایران منصوب شد.
به گزارش معدن نیوز ؛ حسن پلارک در جلسه تودیع و معارفه مدیرعامل شرکت ملی فولاد با اشاره به این که شرکت ملی فولاد محور اصلی توسعه صنعت فولاد کشور محسوب می‌شود، گفت: این شرکت در دوره‌های مختلف، منشاء اقدامات شایان‌توجهی بوده است. وی افزود: امروز شاهدیم که ظرفیت تولید فولاد کشور از زیر یک میلیون تن پیش از انقلاب اسلامی، به مرز 5/17 میلیون تن رسیده و تا پایان سال نیز با بهره‌برداری از طرح‌های پیش‌رو به 20 میلیون تن می‌رسد.
وی افزود: طبق برنامه‌ریزی‌های انجام شده تا پایان دولت دهم،‌ ظرفیت تولید فولاد به 42 میلیون تن خواهد رسد.
پلارک همچنین افزود:‌ در بخش مس، از چهار ماه قبل طرح ضربتی برای اجرای پروژه‌ها آغاز شده است.
رئیس هیات عامل ایمیدرو با تقدیر از تلاش‌های ارزشمند مهندس نجم‌السادات در دوران فعالیت خود گفت: از تجارب و مشورت ایشان استفاده خواهد شد.
اسرافیل احمدیه نیز در این مراسم با اشاره به برنامه‌های خود در شرکت ملی فولاد گفت: به‌روز کردن تکنولوژی صنایع معدنی در راستای هدفمندی یارانه‌ها، بومی‌سازی صنعت فولاد، مانیتورینگ کردن بازار پول، جمع‌آوری اطلاعات فولاد اعم از بخش دولتی و خصوصی، ‌توجه ویژه به طرح‌های توسعه فولاد بخصوص طرح‌های استانی، اجرای مصوبات استانی،‌ تاسیس بانک اطلاعات متخصصان فولاد برای آموزش گروه‌های جوان و غیره، از جمله این برنامه‌ها‌ است.
محمدرضا نجم‌السادات نیز در این جلسه، ضمن بیان گزارشی اظهار امیدواری کرد: با ساماندهی استراتژی صنعت فولاد، ‌این شرکت به اهداف خود دست یابد.


   shortlink:  
شرکت فولاد مبارکه
شرکت فولاد هرمزگان
علی بابا
فولاد خوزستان
شرکت فولاد غدیر نی ریز
شرکت سنگ آهن مرکزی ایران
شرکت گهرزمین
فولاد سنگان
آلومینای ایران جاجرم
شرکت صبافولاد