صنایع معدنی

ساند فایر استرالیا مجوز معدنکاری مس-طلا در دوگروسا را دریافت کرد

ساند فایر استرالیا مجوز معدنکاری مس-طلا در دوگروسا را دریافت کرد
خبرگزاری تخصصی معدن- شرکت منابع ساندفایر استرالیا گفت: که این شرکت مجوز معدنکاری برای پروژه مس-طلای دوگروسای خود را در ایالت استرالیای غربی دریافت کرده است و عملیات معدنکاری را در فصل چهارم سال ۲۰۱۱ آغاز خواهد کرد.
  بزرگنمايي:

خبرگزاری تخصصی معدن- شرکت منابع ساندفایر استرالیا گفت: که این شرکت مجوز معدنکاری برای پروژه مس-طلای دوگروسای خود را در ایالت استرالیای غربی دریافت کرده است و عملیات معدنکاری را در فصل چهارم سال 2011 آغاز خواهد کرد.
به گزارش معدن نیوز ؛ این شرکت در بیانیه ای گفت که این مجوز چهار معدن پر عیار مس را در محل یادشده در بر می گیرد . همچنین بر اساس این مجوز یک کارخانه با ظرفیت 1.5 میلیون تن در سال و زیر ساختهای لازم پروژه ، واقع در 900 کیلومتری شمال شرقی پرت، احداث خواهند شد.
ساند فایر گفت این شرکت قصد دارد یک مطالعه امکان سنجی قطعی را به انجام برساند و توسعه معدنکاری زیر زمینی، خاکبرداری مقدماتی برای یک معدن روباز و ساخت کارخانه فرآوری را در فصل دوم سال 2011 آغاز کند. پیش بینی می شود که تولید این پروژه بالغ بر 60 تا 70 هزار تن مس و 50 تا 60 هزار اونس طلا به صورت کنسانتره در سال باشد.
قرار است نخستین تولید  سنگ معدن قابل فرآوری از محل معدن روباز در فصل چهارم سال 2011 و نخستین تولید کنسانتره در فصل سوم سال 2012 صورت پذیرد.  بنا به آخرین برآورد صورت گرفته در ماه نوامبر—چهارمین برآورد برای این پروژه در سال جاری—منابع دوگروسا در حد 644000 تن مس و 724000 اونس طلا خواهد بود.


   shortlink:  
شرکت فولاد مبارکه
شرکت فولاد هرمزگان
علی بابا
فولاد خوزستان
شرکت فولاد غدیر نی ریز
شرکت سنگ آهن مرکزی ایران
شرکت گهرزمین
فولاد سنگان
آلومینای ایران جاجرم
شرکت صبافولاد