آلومینیوم و مس

مس سونگون عامل توسعه و پیشرفت ورزقان

مس سونگون عامل توسعه و پیشرفت ورزقان
پایگاه خبری معدن نیوز- شهردار ورزقان با اعلام اینکه شهرداری با همکاری اداره راه و شهرسازی و کمک‌های مالی شرکت مس آذربایجان، آسفالت‌سازی تمام معابر فرعی ورزقان را انجام داده، اظهار کرد: تاکنون شرکت مس آذربایجان برای این منظور بالغ بر ۲ میلیارد ریال هزینه کرده است.
  بزرگنمايي:

پایگاه خبری معدن نیوز- شهردار ورزقان با اعلام اینکه شهرداری با همکاری اداره راه و شهرسازی و کمک‌های مالی شرکت مس آذربایجان، آسفالت‌سازی تمام معابر فرعی ورزقان را انجام داده، اظهار کرد: تاکنون شرکت مس آذربایجان برای این منظور بالغ بر 2 میلیارد ریال هزینه کرده است.
به گزارش پایگاه خبری معدن نیوز، ذاکر قیاسی با اشاره به اینکه شهرداری زیرسازی و لکه گیری تمام معابر را انجام داده گفت: پروژه آسفالت کاری از اول خرداد ماه امسال آغاز شده و امیدواریم تا پایان خردادماه، آسفالت همه معابر پایان یابد.
وی افزود: با توجه به اینکه ورزقان فاقد کمربندی است و همه ترددها به خصوص تردد خودروهای سنگین از خیابان اصلی شهر ورزقان انجام می‌شود، بنابراین هزینه انجام کارهای آسفالت خیابان اصلی را نیز شرکت مس به عهده گرفته و امید است که پس از تملک مسیرهایی از فلکه سونگون تا روستای گویجه سلطان و زیرسازی و جدول کاری آنها، این مسیر نیز با کمک‌های مالی مس آذربایجان آسفالت شود.
شهردار شهر ورزقان گفت: طبق توافق هایی که با شرکت مس آذربایجان انجام داده ایم، پس از محوطه‌سازی مسیر جاده سلامت در سد گردشگری زرآباد، امید است بعد از تیر ماه با سنگ‌های معدن مس سونگون نسبت به سنگ فرش کردن ساحل دریاچه و جاده سلامت آن اقدام شود. همچنین با انجام کارهای کارشناسی لازم، قرار است در خصوص تهیه و نصب لوازم ورزشی عمومی در این محل نیز شرکت مس آذربایجان مساعدت بعمل آورد.



   shortlink:  
شرکت فولاد مبارکه
شرکت فولاد هرمزگان
علی بابا
فولاد خوزستان
شرکت فولاد غدیر نی ریز
شرکت سنگ آهن مرکزی ایران
شرکت گهرزمین
فولاد سنگان
آلومینای ایران جاجرم
شرکت صبافولاد