معدن

در دیدار دبیراول و رئیس بخش اقتصادی سفارت آلمان با مدیرعامل شرکت سرمایه گذاری توسعه معادن و فلزات تاکید شد:

گسترش همکاری‌ها در زمینه‌های مختلف اقتصادی با شرکت‌های آلمانی

گسترش همکاری‌ها در زمینه‌های مختلف اقتصادی با شرکت‌های آلمانی
پایگاه خبری معدن نیوز- در نشستی که به منظور آشنایی نمایندگی کشور آلمان با توانمندی‌ها و فعالیت‌های هلدینگ سرمایه‌گذاری توسعه معادن و فلزات در محل این شرکت برگزار شد،‌ راههای گسترش همکاری‌های متقابل با شرکت‌های آلمانی با توجه به شرایط موجود مورد بحث و بررسی قرار گرفت.
  بزرگنمايي:

به گزارش معدن نیوز، در این نشست که با حضور «گریت مینتس» دبیر اول و رئیس بخش اقتصادی سفارت جمهوری فدرال آلمان برگزار شد، عزیزاله عصاری مدیرعامل هلدینگ سرمایه‌گذاری توسعه معادن و فلزات ضمن معرفی مجموعه‌ شرکت‌های هلدینگ و طرح‌های در دست اجرا،‌ پیشنهادات مبسوطی را در جهت توسعه مراودات فنی و اقتصادی بین طرفین مطرح نمود.

همچنین با تحلیل شرایط فعلی،‌ در مورد راهکارهای عملی ارتقاء‌سطح همکاری با شرکت‌های آلمانی به ویژه در حوزه حمل‌ونقل ترکیبی و انرژی‌های تجدیدپذیر بحث و تبادل نظر بعمل آمد.

گفتنی است این هلدینگ بزرگ معدنی و فلزی، برنامه‌های ویژه‌ای را در توسعه گستره فعالیت‌های معدنی خود در سطح ملی و بین‌المللی دنبال می‌کند که از آن‌جمله می‌توان به طرح احداث بزرگترین اسکله تخصصی معدنی و فولادی در بندر شهید رجایی، محوریت کنسرسیوم بزرگ اکتشافی و شروع همکاری‌های متقابل بخصوص در صنایع معدنی با کشور استرالیا اشاره کرد.


   shortlink:  
شرکت فولاد مبارکه
شرکت فولاد هرمزگان
علی بابا
فولاد خوزستان
شرکت فولاد غدیر نی ریز
شرکت سنگ آهن مرکزی ایران
شرکت گهرزمین
فولاد سنگان
آلومینای ایران جاجرم
شرکت صبافولاد