بانک و بیمه

پیام مدیرعامل بانک صنعت ومعدن به مناسبت هفته دولت

پیام مدیرعامل بانک صنعت ومعدن به مناسبت هفته دولت
پایگاه خبری معدن نیوز- علی اشرف افخمی رییس هیات مدیره و مدیرعامل بانک صنعت و معدن به مناسبت هفته دولت پیامی صادر کرد.
  بزرگنمايي:

پایگاه خبری معدن نیوز- علی اشرف افخمی رییس هیات مدیره و مدیرعامل بانک صنعت و معدن به مناسبت هفته دولت پیامی صادر کرد.
به گزارش پایگاه خبری معدن نیوز، در متن این پیام آمده است: هفته دولت فرصتی است تا درآن اهداف، برنامه‌ها و موفقیت‌های دولت در عرصه‌های مختلف اجرایی به‌ویژه توسعه صنعتی و اقتصادی کشور اعلام شود تا بدانیم که چه نقشی در تحقق این موفقیت‌ها داشته و چگونه می‌توانیم این نقش را در آینده پررنگ‌تر سازیم.
توافق هسته‌ای و اجرایی شدن برجام و تعاملات گسترده با جامعه جهانی در زمینه‌های مختلف، دستیابی به نرخ تورم تک رقمی، افزایش سطح اشتغال و گرم شدن فضای کسب و کار و راه‌اندازی واحدهای عظیم صنعتی، در زمینه فولاد، پتروشیمی، نیروگاه و... وحرکت در مسیر تحقق اقتصاد مقاومتی از دستاوردهای دولت تدبیر وامید است که بانک صنعت ومعدن به عنوان بخشی مهم از بدنه دولت در دستیابی به آن نقش فعالی داشته و در آینده با تلاش و همت کارکنان این بانک این نقش پررنگتر خواهد شد.
بانک صنعت و معدن به عنوان یک بانک تخصصی و توسعه‌ای علاوه استفاده از ابزارهای نوین برای تامین مالی طرح‌های صنعتی و ارتقاء کیفیت خدمات برای انطباق با معیارها و شاخص‌های بین‌المللی توجه ویژه‌ای به صنایع کوچک و متوسط دارد تا بتواند در بهبود شرایط اقتصادی و ایجاد اشتغال در راستای اهداف دولت ایفای نقش نماید.
اینجانب ضمن گرامیداشت یاد وخاطره شهدای والامقام دولت، هفته دولت را به دولتمردان و تلاشگران متعهد و شما همکاران پرتلاش بانک صنعت و معدن تبریک عرض نموده و ازخداوند متعال خواهانم که این بانک را درمسیرتحقق آرمانهای نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران بیش از پیش یاری نماید.



   shortlink:  
شرکت فولاد مبارکه
شرکت فولاد هرمزگان
علی بابا
فولاد خوزستان
شرکت فولاد غدیر نی ریز
شرکت سنگ آهن مرکزی ایران
شرکت گهرزمین
فولاد سنگان
آلومینای ایران جاجرم
شرکت صبافولاد