فولاد و آهن

در دیدار مدیرعامل بانک سپه از فولاد مبارکه مطرح شد

سرمایه‌گذاری در فولاد مبارکه پربازده و بدون ریسک است

سرمایه‌گذاری در فولاد مبارکه پربازده و بدون ریسک است
پایگاه خبری معدن نیوز- مدیرعامل بانک سپه گفت: بانک سپه با قدمت ۹۰ ساله یکی از بانک‌های مطرح کشور است که با هدف توسعه و حمایت از صنایع و ایجاد اشتغال پایدار در حوزه‌های مختلف مالی فعال شده است.
  بزرگنمايي:

پایگاه خبری معدن نیوز- مدیرعامل بانک سپه گفت: بانک سپه با قدمت 90 ساله یکی از بانک‌های مطرح کشور است که با هدف توسعه و حمایت از صنایع و ایجاد اشتغال پایدار در حوزه‌های مختلف مالی فعال شده است.
به گزارش پایگاه خبری معدن نیوز، محمد کاظم چقازردی در دیدار با مدیرعامل فولاد مبارکه با اشاره به فضای جدید به وجود آمده در عرصه بین‌المللی وخارج شدن بانک سپه از تحریم‌های بین‌المللی افزود: شعب بانک سپه در اروپا فعال شده و می‌توانیم در حوزه‌های مختلف به صادرات فولاد مبارکه از نظر تأمین منابع مالی مواد اولیه وتجهیزات خارجی و ال سی صادراتی، وارداتی و برات و همچنین ال سی که به نفع فولاد مبارکه باز شده همکاری کنیم.
مدیرعامل فولاد مبارکه نیز در ادامه این دیدار با اشاره به فرآیند تولید و کیفیت محصولات گفت: محصولات فولاد مبارکه به دلیل کیفیت بالا و انجام تعهد زمان تحویل به مشتری، اعتماد مشتریان را جلب کرده و همین امر صادرات محصولات به اروپا را میسر کرده است.
بهرام سبحانی با اشاره به افزایش قیمت تمام شده محصولات فولاد مبارکه گفت: عمده قیمت تمام شده محصولات فولاد مبارکه مربوط به انرژی و مواد اولیه است که برخلاف وضعیت جاری دنیا نه تنها کاهش نداشته بلکه افزایش نیز داشته است که در این شرایط فولاد مبارکه با افزایش کیفیت و تنوع محصولات و ایجاد ارزش افزوده بالاتر موفق شده صادرات خود را افزایش دهد.
وی افزود: شرکت فولاد مبارکه یک هلدینگ بزرگ تولیدی و اقتصادی است و در راستای مأموریت اصلی خود سرمایه گذاری‌های مختلف انجام می‌دهد که با بررسی وکار کارشناسی در طرح‌های فولادی که توجیه اقتصادی داشته باشد، مشارکت فعال داشته و آنچه مهم است خلق ارزش و کسب سود از این سرمایه‌گذاری هاست.
در این نشست امیرحسین نادری معاون اقتصادی ومالی شرکت فولاد مبارکه نیز یادآور شد: بانک سپه یک بانک شناسنامه دار و فعال در فعالیت‌های تولیدی و اقتصادی است که با توجه به فعالیت‌های شرکت فولاد مبارکه و صادرات محصولات این جلسه هماهنگ شد تا بتوانیم از طریق خدمات بانک سپه طرح‌های توسعه و رویکردهای صادراتی خود را دنبال کنیم.



   shortlink:  
شرکت فولاد مبارکه
شرکت فولاد هرمزگان
علی بابا
فولاد خوزستان
شرکت فولاد غدیر نی ریز
شرکت سنگ آهن مرکزی ایران
شرکت گهرزمین
فولاد سنگان
آلومینای ایران جاجرم
شرکت صبافولاد