صنایع معدنی

مشاور مدیرعامل میدکو در گفت‌وگو با معدن نیوز مطرح کرد

بهره‌برداری از ۶ طرح میدکو تا پایان سال۹۵

بهره‌برداری از ۶ طرح میدکو تا پایان سال۹۵
پایگاه خبری معدن نیوز- مشاور مدیرعامل میدکو گفت: از آنجایی که میدکو با بهره‌گیری از ظرفیت‌های تامین منابع، سرمایه خود را به بیش از ۵ میلیارد دلار رسانده ، به دنبال توسعه‌ای عمودی است از این رو تا پایان امسال ۶ طرح را به بهره‌برداری خواهد رساند و تا پایان سال ۹۷ نیز دو طرح جدید دیگر افتتاح خواهد کرد.
  بزرگنمايي:

پایگاه خبری معدن نیوز- مشاور مدیرعامل میدکو گفت: از آنجایی که میدکو با بهره‌گیری از ظرفیت‌های تامین منابع، سرمایه خود را به بیش از 5 میلیارد دلار رسانده ، به دنبال توسعه‌ای عمودی است از این رو تا پایان امسال 6 طرح را به بهره‌برداری خواهد رساند و تا پایان سال 97 نیز دو طرح جدید دیگر افتتاح خواهد کرد.
رضا اشرف سمنانی در گفت‌وگو با پایگاه خبری معدن نیوز با بیان اینکه شرکت میدکو هر ساله پروژه‌های جدیدی تعریف می‌کند، اظهار کرد: میدکو به تازگی به پروژه‌های بهره‌برداری از مس ورود کرده ، همچنین در پروژه‌های نورد و فولاد به دنبال توسعه‌ای عمودی است.
او با بیان اینکه میدکو با دستیابی به فناوری‌های پیشرفته بستری برای همکاری مشترک با شرکت‌های خارجی برای اجرای پروژه‌های موجود در ایران و منطقه فراهم کرده است، افزود: این شرکت هم‌اکنون در پروژه‌های عراق و افغانستان فعال است، حال از آنجایی که به دنبال تامین سرمایه از طریق بازارهای بین‌المللی است امکان ورود به پروژه‌های بین‌المللی نیز بیشتر مهیا می‌شود و ما به دنبال این هستیم که شرکت‌های بزرگ اروپایی برای اجرای پروژه‌های منطقه نیز با همکاری ایران اقدام کنند و به نوعی ایران به عنوان هاب منطقه‌ای پروژه‌های معدنی عمل کند.
مشاور مدیرعامل میدکو تصریح کرد: شرکت میدکو با اینکه قدمت نزدیک به 8 سال سابقه دارد تاکنون 13 طرح را به بهره‌برداری رسانده است. همچنین این شرکت برای امسال 6 طرح را به بهره‌برداری خواهد رساند و در سال 97 نیز 2 طرح دیگر را به برداری می‌رساند.
او با نگاهی به ظرفیت‌های این شرکت گفت: میدکو با بهره گیری از ظرفیت‌هایی همچون اوراق مشارکت، فاینانس و...سرمایه خود را به بیش از 5 میلیارد دلار رسانده و به دنبال افزایش جذب سرمایه از طریق بازارهای بین‌المللی است.
او با اشاره به اینکه شرکت میدکو هم‌اکنون با چینی‌ها و آلمانی‌ها همکاری می‌کند، افزود: شرکت میدکو همزمان با توسعه بازارهای بین‌المللی به دنبال سرمایه‌گذاری خارجی است که براساس برنامه‌ریزی و ارزیابی کارشناسی در پروژه‌های خارجی نیز سرمایه‌گذاری خواهد کرد.
مشاور مدیرعامل شرکت میدکو افزود: در راستای توسعه فعالیت‌های بین‌المللی این شرکت دفاتر خود را در چند کشور خارجی فعال کرده است.



   shortlink:  
شرکت فولاد مبارکه
شرکت فولاد هرمزگان
علی بابا
فولاد خوزستان
شرکت فولاد غدیر نی ریز
شرکت سنگ آهن مرکزی ایران
شرکت گهرزمین
فولاد سنگان
آلومینای ایران جاجرم
شرکت صبافولاد